• pojke 22

Endast intima bilder, gör någon

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 
    Varsågoda, dela med er!
    Respektera dock alla regler som gäller här på FL
  • Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
  • Stefano82
    Anonym (Lilla My) skrev 2023-12-22 17:12:16 följande:
    //

Riktigt usel kvalitet 🧟?♀️
    Så fina bröst du har. De är helt perfekta, inget fel på den bilden. Ha en riktigt god jul på dig
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Xv)
    Anonym skrev 2023-12-23 14:43:16 följande:
    Du vet att du riskerar avstängning med den kommentaren va?
    Varför skulle man förresten vara avundsjuk på människor klär av sig för främlimgar på nätet?
    Det vore ju bara att göra om man ville det...
    Liksom du riskerar att avstängning igenom att citera skitinlägg som ingen normal människa skulle svara.. 
  • Anonym (Xv)
    Varför skulle man förresten vara avundsjuk på människor klär av sig för främlimgar på nätet?
    Tror inte ni vågar lägga upp några bilder alls, för ni är båda lika stora töntar.. 
  • Anonym (Xv)
    Förövrigt har jag noll förståelse för varför du blev så jäkla tjurig nu för? Det var ni två som hoppade in i tråden och ändrade dess riktning, och försökte få det till en tråd där ni delar med er av era tankar..? 

Ni sa "fan vad vi hatar folk som söker efter bekräftelse..."

Och jag svarade "Fan vad jag hatar eran patetiska Svenska avundsjuka..."?

Tråden heter liksom "intima bilder", och då kan man räkna med att det finns folk där som gillar att lägga upp intima bilder, gillar man det inte så är det ju bara att scrolla vidare.

Men det är väl ni båda två för dum för? 
  • Anonym (Bekräftelse)
    Anonym (Xv) skrev 2023-12-23 14:49:09 följande:
    Tror inte ni vågar lägga upp några bilder alls, för ni är båda lika stora töntar.. 
    Är man tönt om man inte vill ladda upp bild på sig själv för att få bekräftelse?
  • Anonym (Xv)
    Anonym (Bekräftelse) skrev 2023-12-23 15:27:06 följande:
    Är man tönt om man inte vill ladda upp bild på sig själv för att få bekräftelse?
    Jag sa att jag tror inte ens du vågar. 
  • Anonym (Xv)
    Anonym (Bekräftelse) skrev 2023-12-23 15:27:06 följande:
    Chansen är, att då kan vi se att du är en riktig tönt. 
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon