Inlägg från: Anonym (Xv) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Xv)

Endast intima bilder, gör någon

Anonym (N) skrev 2023-11-25 22:20:31 följande:
    Tyvärr, så fort jag anvönder mitt ordinarie nick så får jag massor med hatmeddelanden i inboxen. Så du får strunta i att diskutera med mig.
    Förvånar mig inte om du får hatinlägg så fort du visar nyllet, med tanke på hur otrevlig du verkar vilja vara mot andra när du skriver anonymt på forumet. Annan oroande sak är hur du och några till, verkar åsiktregistrera användare och snacka om vad dom har skrivit inne på andra delar här i forumet? (verkar dock inte vara sant det du sa den här gången. Men den paranoia ni besitter kanske ni ska gå till psykolog och ta itu med?) 
  • Anonym (Xv)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:32:24 följande:
    3 ... 2 ... 1 ... innan någon anklagar Xv för att vara mig. Vi kanske använt samma ord någonstans? Har vi inte en liknande ton? Vi kanske rentav har samma åsikter?

:-O
    Aa det är spännande det här. Kanske använt samma kommatecken någonstans? Bäst vi tar på oss en foliehatt och analyserar hela fallet, medans vi skriver ner det i våran svarta lilla dagbok med namn mot folk vi känner massa misstro mot. 
  • Anonym (Xv)
    Anonym (N) skrev 2023-11-25 22:33:04 följande:
    Hej Karl Alexander, gonatt på dig med.
    Helt annan människa som skriver nu än han. Gå och lägg dig istället för att försöka pussla ihop anonyma inlägg, eller vara otrevlig mot människor på det här forumet lilla foliehatt. 
  • Anonym (Xv)
    Anonym (Bekräftelse) skrev 2023-12-22 17:22:55 följande:

Tråden för dom som söker bekräftelse...

Alla kan vi nog behöva lite bekräftelse då och då... Och med tanke på hur ledsen och avgrundsjuk du låter. Så gäller det nog dig ännu mer än någon? 
  • Anonym (Xv)
    Anonym (Bekräftelse) skrev 2023-12-22 19:38:55 följande:

Vad skulle jag vara avundsjuk på?

Att du aldrig får den uppmärksamhet som dom får. 
  • Anonym (Xv)
    Anonym skrev 2023-12-22 19:41:03 följande:
    Ingenting, det är det vanligaste slagträet här på Familjeliv.
    Skit i tjurskallarna bara!
    Måste vara jobbig känsla att ha det där, med att bete sig som ett skithuvud emot folk, bara för att man inte står i centrum.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Xv)
    Anonym skrev 2023-12-23 14:43:16 följande:
    Du vet att du riskerar avstängning med den kommentaren va?
    Varför skulle man förresten vara avundsjuk på människor klär av sig för främlimgar på nätet?
    Det vore ju bara att göra om man ville det...
    Liksom du riskerar att avstängning igenom att citera skitinlägg som ingen normal människa skulle svara.. 
  • Anonym (Xv)
    Varför skulle man förresten vara avundsjuk på människor klär av sig för främlimgar på nätet?
    Tror inte ni vågar lägga upp några bilder alls, för ni är båda lika stora töntar.. 
  • Anonym (Xv)
    Förövrigt har jag noll förståelse för varför du blev så jäkla tjurig nu för? Det var ni två som hoppade in i tråden och ändrade dess riktning, och försökte få det till en tråd där ni delar med er av era tankar..? 

Ni sa "fan vad vi hatar folk som söker efter bekräftelse..."

Och jag svarade "Fan vad jag hatar eran patetiska Svenska avundsjuka..."?

Tråden heter liksom "intima bilder", och då kan man räkna med att det finns folk där som gillar att lägga upp intima bilder, gillar man det inte så är det ju bara att scrolla vidare.

Men det är väl ni båda två för dum för? 
  • Anonym (Xv)
    Anonym (Bekräftelse) skrev 2023-12-23 15:27:06 följande:
    Är man tönt om man inte vill ladda upp bild på sig själv för att få bekräftelse?
    Jag sa att jag tror inte ens du vågar. 
  • Anonym (Xv)
    Anonym (Bekräftelse) skrev 2023-12-23 15:27:06 följande:
    Är man tönt om man inte vill ladda upp bild på sig själv för att få bekräftelse?
    Chansen är, att då kan vi se att du är en riktig tönt. 
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon