• pojke 22

Endast intima bilder, gör någon

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 
    Varsågoda, dela med er!
    Respektera dock alla regler som gäller här på FL
  • Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
  • Anonym (Kaptenenmjp)

Görgött, paketerat och klart

• Sam Ståhl
    Bondfrun skrev 2023-12-16 14:23:57 följande:
    Mysigt - och lockande!

Både rep, remmar, bojor och kedjor har sina fördelar...
  • Glad Svensk att vara Glad Svensk
    Maja2003 skrev 2023-10-17 18:11:53 följande:
    Mer än så här visar jag inte av rumpan. Jag är nöjd med min kropp annars, men bakdelen är för lös.Skönhet!
    Hur i hel.... kan nån varit så jäv.. dum att skicka minus till dig på den eller överhuvudtaget någon bild, Ä bara nån/några sjuka hjärnor och avundsjuka sådana, som fattat att han inte haft en chans o helvete på dig ändå.
    Hoppas absolut du klarar av att bortse från de minus du fått, det är inte klokt. Du är ju en 11 på en 10 skala i vackerhet och i sexighet på alla bilder!!
    Och ja jag har varit med en del och sett en hel del i mitt 49åriga liv. Många tjejer och kvinnor som passerat och återkommit över min tröskel, och det är verkligen inga takras till kvinnor jag jämför dig med tvärtom. Din kropp är magisk ta till dig det Maja, hade gärna ätit på dina fina skinkor alla dagar i veckan och mått guld av det!
    God Jul och må bäst och skit i idioterna som bedömt dig med minus!
    Dom borde skämmas rent ut sagt och visa sina skinkor att jämföra med om dom törs.
    Mvh David
  • Anonym (hejsan)
    Bondfrun skrev 2023-12-19 14:45:12 följande:
    Inte för att jag gillar bilderna du har en underbar kropp, men måste fråga. 
    Måste du ha bekräftelse dagligen? Eller gillar du att visa upp dig?  
  • krille62
    Bondfrun skrev 2023-12-19 14:45:12 följande:
    Härlig bild på ditt vackra bröst. trosan ser också ut att vara snygg.
  • Bondfrun
    Anonym (hejsan) skrev 2023-12-19 14:51:44 följande:
    Inte för att jag gillar bilderna du har en underbar kropp, men måste fråga. 
    Måste du ha bekräftelse dagligen? Eller gillar du att visa upp dig?  
    Haha, försöker hålla trådarna vid liv bara Tycker dock själv att det känns lite ensamt här... Men jag kan sluta om det blir för enformigt med bara mig   
  • Gaskarl

Jag kan göra Bondfrun sällskap, dock en repris.
    Jag har mest helt andra pics...

Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon