• pojke 22

Endast intima bilder, gör någon

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 
    Varsågoda, dela med er!
    Respektera dock alla regler som gäller här på FL
  • Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
  • Anonym (Xv)
    Anonym (N) skrev 2023-11-25 22:20:31 följande:
    Tyvärr, så fort jag anvönder mitt ordinarie nick så får jag massor med hatmeddelanden i inboxen. Så du får strunta i att diskutera med mig.
    Förvånar mig inte om du får hatinlägg så fort du visar nyllet, med tanke på hur otrevlig du verkar vilja vara mot andra när du skriver anonymt på forumet. Annan oroande sak är hur du och några till, verkar åsiktregistrera användare och snacka om vad dom har skrivit inne på andra delar här i forumet? (verkar dock inte vara sant det du sa den här gången. Men den paranoia ni besitter kanske ni ska gå till psykolog och ta itu med?) 
  • Karl Alexander
    Anonym (Xv) skrev 2023-11-25 22:27:38 följande:
    Förvånar mig inte om du får hatinlägg så fort du visar nyllet, med tanke på hur otrevlig du verkar vilja vara mot andra när du skriver anonymt på forumet. Annan oroande sak är hur du och några till, verkar åsiktregistrera användare och snacka om vad dom har skrivit inne på andra delar här i forumet? (verkar dock inte vara sant det du sa den här gången. Men den paranoia ni besitter kanske ni ska gå till psykolog och ta itu med?) 
    3 ... 2 ... 1 ... innan någon anklagar Xv för att vara mig. Vi kanske använt samma ord någonstans? Har vi inte en liknande ton? Vi kanske rentav har samma åsikter?

:-O
  • Anonym (N)
    Anonym (Xv) skrev 2023-11-25 22:27:38 följande:
    Hej Karl Alexander, gonatt på dig med.
  • Anonym (Xv)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:32:24 följande:
    3 ... 2 ... 1 ... innan någon anklagar Xv för att vara mig. Vi kanske använt samma ord någonstans? Har vi inte en liknande ton? Vi kanske rentav har samma åsikter?

:-O
    Aa det är spännande det här. Kanske använt samma kommatecken någonstans? Bäst vi tar på oss en foliehatt och analyserar hela fallet, medans vi skriver ner det i våran svarta lilla dagbok med namn mot folk vi känner massa misstro mot. 
  • Anonym (Xv)
    Anonym (N) skrev 2023-11-25 22:33:04 följande:
    Hej Karl Alexander, gonatt på dig med.
    Helt annan människa som skriver nu än han. Gå och lägg dig istället för att försöka pussla ihop anonyma inlägg, eller vara otrevlig mot människor på det här forumet lilla foliehatt. 
  • Gaskarl
    Bondfrun skrev 2023-11-27 07:52:04 följande:
    Helt underbart,  du vet att dagen får ett annat ljus när jag fått en skymt av dina stora, mjuka bröst..Tack..
    Ta det lugnt i halkan.
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon