• pojke 22

Endast intima bilder, gör någon

Dom flesta av oss har väl varit inne på "Helkroppstråden" och "Intima bilder". Nu tänkte jag att det var dags för en tråd där endast bilder är tillåtna. 
    Varsågoda, dela med er!
    Respektera dock alla regler som gäller här på FL
  • Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon
  • Karl Alexander
    Anonym (V) skrev 2023-11-22 18:24:04 följande:
    Nu är jag säker. Maja2003 kallade sig tidigare Maria0598 och innan det Rebecca någonting. Som Rebecca lade hen ut bilder som påstods vara ?henne? med stor rumpa som skiljer sig ordentligt från bilderna här. Alla dessa ställer nästan identiska frågor om pinsamheter och visar extr intresse om någon kissat eller skitit på sig. Samma sympatier för SD finns hos alla 3 och vokabulären är i princip identisk. Min gissning är att det är en rumpfixerad kille bakom nicken, men det kan förstå vara en tjej. Säkert är dock att det är samma person bakom alla dessa.
    Det här är vuxenmobbning. Helt sjukt att det tillåts av moderatorerna. Naturligtvis skrivet av anonyma fegisar som inte vågar stå för sitt skvaller.
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 21:42:47 följande:
    Det här är vuxenmobbning. Helt sjukt att det tillåts av moderatorerna. Naturligtvis skrivet av anonyma fegisar som inte vågar stå för sitt skvaller.
    Vadå mobbing? Har du ens kollat? Jag kollade upp gamla trådar enl  vad  V skrev och jag kan bara konstatera att det är ytterst osannolikt att dessa skulle vara olika personer. 
  • Karl Alexander
    Anonym (N) skrev 2023-11-25 22:01:27 följande:
    Vadå mobbing? Har du ens kollat? Jag kollade upp gamla trådar enl  vad  V skrev och jag kan bara konstatera att det är ytterst osannolikt att dessa skulle vara olika personer. 
    Till att börja med kan du posta utan anonymitet, eller vågar du inte stå för det du skriver? Sedan är dina fantasier och konspirationsteorier som du utvecklar i din skalle en sak, och verkligheten en annan.
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:02:59 följande:
    Till att börja med kan du posta utan anonymitet, eller vågar du inte stå för det du skriver? Sedan är dina fantasier och konspirationsteorier som du utvecklar i din skalle en sak, och verkligheten en annan.
    Är det du som är Maja eller vad? Du har ju knappast kollat själv. Det är ingen konspiration om man kan vederlägga sina påståenden. Med tanke på att du nyss talade om en slapp rumpa i en annan tråd gissar jag att det är du som är Maja mfl men är inte säker. Än.
  • Karl Alexander
    Anonym (N) skrev 2023-11-25 22:05:53 följande:
    Är det du som är Maja eller vad? Du har ju knappast kollat själv. Det är ingen konspiration om man kan vederlägga sina påståenden. Med tanke på att du nyss talade om en slapp rumpa i en annan tråd gissar jag att det är du som är Maja mfl men är inte säker. Än.
    Är du? Du är ju fortfarande anonym.

Du kan inte vederlägga någonting. Dina fantasier är inte samma sak som bevis. Dina konspirationsteorier är inte samma sak som fakta. Sedan att du likt en detektiv sitter och kollar vad jag skriver säger mer om dig än om mig. Men detta kanske är ditt enda nöje i livet, att sitta på FL och försöka mobba ut folk du hakar upp dig på?
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:08:04 följande:
    Är du? Du är ju fortfarande anonym.

Du kan inte vederlägga någonting. Dina fantasier är inte samma sak som bevis. Dina konspirationsteorier är inte samma sak som fakta. Sedan att du likt en detektiv sitter och kollar vad jag skriver säger mer om dig än om mig. Men detta kanske är ditt enda nöje i livet, att sitta på FL och försöka mobba ut folk du hakar upp dig på?
    Du kanske kan förklara var mobbningen kommer in? Jag skiter i om du kallar dig Maja eller Karl Alexander. Det är din sak och jag bryr mig inte. Men jag tycker det är fascinerande hur många (det är inte bara du) som ger sig ut för att vara andra.
  • Karl Alexander
    Anonym (N) skrev 2023-11-25 22:14:33 följande:
    Du kanske kan förklara var mobbningen kommer in? Jag skiter i om du kallar dig Maja eller Karl Alexander. Det är din sak och jag bryr mig inte. Men jag tycker det är fascinerande hur många (det är inte bara du) som ger sig ut för att vara andra.
    Du sitter och hittar på saker om mig nu, samtidigt som du är anonym. Ta bort anonymiteten och stå för det du säger, annars är det slutdiskuterat med dig nu.
  • Anonym (N)
    Karl Alexander skrev 2023-11-25 22:16:31 följande:
    Du sitter och hittar på saker om mig nu, samtidigt som du är anonym. Ta bort anonymiteten och stå för det du säger, annars är det slutdiskuterat med dig nu.
    Tyvärr, så fort jag anvönder mitt ordinarie nick så får jag massor med hatmeddelanden i inboxen. Så du får strunta i att diskutera med mig.
Svar på tråden Endast intima bilder, gör någon