Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

Tom Araya skrev 2023-11-04 17:39:00 följande:
    Jag har inga problem med att låta dig vara "konstig", men det var faktiskt du som startade en tråd i ämnet.
    Vilken diskussion önskar du?

Ingen direkt diskussion, utan mer en fråga om det är
    fler som mig som känner likadant. Men fick mest svar jag inte önskade och skiter i, skrev att jag redan vet att många gillar att suga. Ingen behöver berätta det! 

• Anonym (B)
    Elizza11 skrev 2023-11-04 23:08:07 följande:

Nej..det är inte äckligt att suga kuk på sin man/partner..

Lika lite som det skulle vara äckligt att kyssas!

Att blanda spott och saliv med någon annan...det borde du ju tycka var ännu  äckligare!?

Du tillförde tråden med exakt noll! SNARK!
  • Anonym (B)
    Tom Araya skrev 2023-11-05 04:58:55 följande:
    Nej, sex ska vara tråkigt och sakna all form av variation. Endast missionären under täcket, med släckt lampa efter bolibompa varannan lördag. Är det kul så kan man ju få för sig att ha sex oftare och det finns inget positivt med.  // Skrattande

Vi har aldrig missionären. 

däremot har vi RÖVSEX rätt ofta, tror du han klagar? 

KNAPPAST. Ni är så jäkla trångsynta många av er. 

• Anonym (B)
    Elizza11 skrev 2023-11-06 02:48:25 följande:
    Jamen sååå Trevligt TS!

Varför är du så defensiv?

Jag svarade bara på dina frågor, men du ville bara ha medhåll tydligen..Ber så hemskt mycket om ursäkt...

Men vill du bara få medhåll så ska du nog inte ställa frågor här på FL!
    eller skriv i din TS att du endast vill ha svar från dom som tycker som du..som stryker dig medhårs.

Ja? Du läste väl rubriken? Vaddå medhåll. Nej men personer som tycker som jag. 

jag skrev ju att jag redan vet att dom flesta gillar det, du tillförde ingenting nytt! men du var ändå tvungen att kommentera. 

• Anonym (B)
    Elizza11 skrev 2023-11-07 05:27:06 följande:
    Vet du inte ens vad du skriver för frågor i din egen TS, eller? Du skrev inte--- "jag vill bara ha svar från dom som tycker det är äckligt att suga kuk! Nope...

Du verkar ändå defensiv som måste skriva hur himla dumma alla är mot dig som gillar att suga-och som inte förstod att din tråd bara var för dom som höll med dig..
    Jag läste hela trådstarten, såklart och inte bara rubriken och svarade på frågorna du ställde längre ner i trådstarten..

tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

Jag förstår att det är viktigt för dig att diskutera att du älskar att suga.starta en egen tråd vet jag!  En smart person fattar att jag inte vill ha svar från dom som tycker om det utan vill höra likasinnades åsikter  

• Anonym (B)
    Anonym (Löser sig) skrev 2023-11-08 19:54:07 följande:

Min nuvarande tjej kan inte suga. Hon blev våldtagen och fått någon blockad där. Hon hade inga problem med det men nu är det ett nej. Lite synd för tycker verkligen om det. Kan ske nån gång, en snabbis, om man duschar tillsammans. Men aldrig lite spontant eller under acten. 

Hemskt. Jag var också med om en grej som 14-åring där ett äckel stoppade sin kuk i min mun. det var en kille jag hade som visade sig vara typ 25 år, Och otroligt läskig typ. Kanske ligger nåt sånt bakom. (han såg dock mkt yngre ut)

För tydligen är jag väldigt ensam om att ogilla det. 

• Anonym (B)
    Elizza11 skrev 2023-11-09 02:27:16 följande:
    Nej det är inte så viktigt för mig att diskutera-inte så att jag skulle starta en egen tråd om det iaf, och suga kuk är inget jag älskar att göra ens--vilket jag aldrig skrivit--om du kan läsa, svenska språket!?

Nej jag älskar absolut inte att suga, men att det skulle vara äckligt..tycker jag är att gå för långt

Då var det många här som inte fattade din TS...eftersom det är många som svarat annorlunda än vad du ville..

Om man bara vill ha likasinnandes åsikter så skriver man väl det utförligt i sin TS
    Då hade inte jag svarat...men kanske andra hade svarat iaf ? 

Men du verkar ju inte fatta att FL är ett forum, där man får olika svar på sin fråga, och  vill du bara ha medhåll så är nog FL ingenting för dig..

Du tycker att det är att gå för långt? 

för vem? För dig? 

orkar inte ödsla mer tid på denna tråd, ska ta till mig ditt tips eftersom denna uppenbara rubrik drog till dig en massa puckon  

• Anonym (B)
    Anonym (Sluskis) skrev 2023-11-09 04:18:57 följande:
    Om du sög kuk lite oftare kanske du inte skulle känna behovet av att skapa din egna echochamber. Ja, vi fattar. Du tycker inte de e Nice. Detta är ett åsiktforum. Hallå? 

som du kanske såg sög jag kuk som 14-åring och det var ingen trevlig upplevelse. Men jag borde såklart suga lite mer för att behaga sambon Enligt dig. 

tur att min sambo är förstående och aldrig levt eller tyckt att jag är tråkig som folk här inne anser. 

men vettig människa bland alla idioter

• Anonym (B)
    Anonym (Man) skrev 2023-11-29 09:39:51 följande:
    Du är inte ensam. Min fru suger inte heller. Hon har sugit tidigare, men en partner kom i hennes mun utan att varna och det blev en så obehaglig upplevelse att hon inte har velat göra det igen.
    Jag har aldrig blivit sugen. Det skulle säkert vara jätteskönt, men vi har skönt ändå så jag nöjer mig utan.
    💖💖💖
  • Anonym (B)
    Persefone234 skrev 2023-11-29 10:41:49 följande:

Jag har endast läst TS, men jag tycker att sådana här diskussioner är tämligen ointressanta och onödiga. Vissa gillar att suga kuk, andra inte. Vad finns det att diskutera? Det är som att diskutera huruvida chokladglass eller vaniljglass är godast. Det är en smakfråga. Folk är olika.

Att folk har kallat dig, TS, sjuk i huvudet för att du inte gillar att suga kuk tror jag faktiskt inte på. Att någon säger sig älska att suga kuk betyder ju inte detsamma som att alla som inte älskar det är sjuka i huvudet.

I några trådar har jag sett åsikten att det är onaturligt att suga kuk, eftersom det inte kan leda till graviditet. Någon hävdade t.o.m. att det var väldigt ovanligt och experimentellt.

det finns många ganska meningslös trådarna fakikjeliv. Är du ny här? Du har ju också ett val att låta bli att svara om det är en meningslös diskussion för dig. För mig är den inte det. 

och jo, det finns folk på fl som tycker att man är sjuk i huvudet om man hatar att suga.jag har vart medlem här i 20 år.  Man är tråkig och det är så synd om ens partner dessutom. 

det verkar provocera folk att man tycker det dessutom, och vissa har behovet att skriva att dom ÄLSKAR att suga. det säger dom ju för att jag ska känna mig dum och tråkig. jag Vet redan att dom flesta gillar att suga vilket också står skrivet i ts  

svårare än så är det inte. 

• Anonym (B)
    Persefone234 skrev 2023-12-01 04:37:38 följande:
    Nej, jag är verkligen inte ny här. Att det finns andra meningslösa trådar gör inte frågan om det är trevligt eller inte att suga kuk mindre meningslös.

Vad är det du vill diskutera då? Som sagt, man kommer inte längre än att vissa gillar det och andra inte. Vill du ha bekräftelse på att du inte är ensam om att ogilla det?

Om du är ärlig, hur många på FL har kallat dig sjuk i huvudet för att du inte gillar att suga kuk? Att säga att någon är tråkig och att det är synd om partnern är inte detsamma som att kalla någon sjuk i huvudet.

Du verkar själv bli provocerad när folk skriver att de älskar att suga kuk. Om du har rätt att skriva att du inte gillar det, så har andra rätt att skriva att de gillar det. Varför tror du att de säger det för att du ska känna dig dum och tråkig? Var har du fått det ifrån? Det är nog snarare du som känner dig dum och tråkig och så projicerar du den åsikten på andra.

Jag ville höra om fler tycker att det är äckligt. Jag finner det mkt märkligt av människor att då skriva att dom älskar det när jag redan skrivit att jag vet det. Det däremot är ointressant. Läste dom inte rubriken? 

med sjuk i huvudet menar jag att många tror att det måste ligga nåt trauma bakom, vilket det delvis gör för många. Bl.A. mig och en till i tråden. 

men att man borde älska varenda del av sin partner och inte tycka att något är äckligt, då är det nåt fel på en. Detta har jag läst många ggr på familjeliv. 

• Anonym (B)
    Anonym (Sandra) skrev 2023-12-01 08:25:01 följande:

Jag kan inte med att ta en snopp i munnen. Blir äcklad och fullständigt avtänd. Har en underbar kille som tycker det är ok så det är inget problem.

Skönt! Samma här 💖
  • Anonym (B)
    Anonym (Man) skrev 2023-12-01 12:17:53 följande:
    Ett "problem" är väl att det har blivit så vanligt med oralsex att det betraktas som självklart. Jag läste att det är den sexuella praktik som har ändrats mest på några decennier. Förr var det bara de mest avancerade som ägnade sig åt det, men nu är det mainstream så att säga. Jag såg någon undersökning som visade att bara 20 procent av de äldre hade oralsex som en regelbunden del av sexet men 80 procent av de yngre. Det är ganska länge sen, så andelarna har säkert stigit ytterligare nu.
    Kan tänka mig det. Stämmer nog bra. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Samma) skrev 2023-12-01 14:14:47 följande:

Nej jag gillar det inte. Har alltid tyckt det varit svinäckligt med satsen tillexempel, blir ett ångestladdat problem som liksom måste lösas. Även om killen är ren och nyligen duschat så har det alltid skavt. Men man har gjort det ändå, pga förväntat och s.k normalt. Tack och lov som lite mer mogen vuxen har man vågat säga blankt nej, istället för att göra sånt man inte är bekväm med. 

Ogillar att ta emot oralsex också. Så är ingen hycklare i det avseendet. 

Nä ärligt talat så förstår jag inte varför man ska ner med ansiktet i skrevet. Det finns inget sexigt eller upphetsande med det. 

Det är samma här. Känner mig väldigt obekväm att få oralsex så det gör inte vi heller. 

vi har vart ett par i 24 år och har det bra "trots" avsaknad av oralsex. 

tycker inte heller man har i skrevet att göra. Varken fram eller bak med ansiktet. Spelar ingen roll om man är ren. 

• Anonym (B)
    Anonym (Qvinnan) skrev 2023-12-01 17:44:19 följande:

Något jag reflekterat över är hur porrigt de yngres sexliv blivit. Det verkar som om den här lusten som erotiken ger inte existerar utan man apar efter porrfilmerna,

Risken är då stor att man inte hittar sin egen sexualitet. Tyvärr tror jag att bandet som skapas mellan ett par som tillsammans utvecklar sin sexualitet, inte blir så starkt då.

Varken jag eller min partner tycker att oralsex är speciellt upphetsande. Det finns så många andra sätt att uppskatta varandras kroppar. Att tex kyssa varandra över hela kroppen räcker gott och väl för mig.

Håller med om den observationen tyvärr  

Det andra låter inte alls fel det🌸

• Anonym (B)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-08 01:14:29 följande:
    Inte det minsta intresserad av att känna på din sorgliga lilla minilarv. Om den ens går att känna alls. Och du lurar ingen annan här heller om du trodde det.

Igen - försök få in nån gång att det finns många kvinnor som inte är intresserade av en massa porrakter eller dito redskap. En del av oss föredrar att leva i verkligheten och inte imitera filmer som är ganska strikt avsedda för misogyna män. 
    SoligSkål
  • Anonym (B)
    Anonym (Ingen nödvändighet för mig.) skrev 2023-12-14 13:33:13 följande:
    Det är inget fel på mig eller någon av de andra kvinnorna härinne.

Det är du och såna som kontakt som bär på dessa störda perversiteter. Det är ni som är helt i avsaknad av kvalitet då ni bara försöker föra över era sjuka tankar på oss andra som inte är porrstörda. 
    👍
  • Anonym (B)

Användaren Johanna är nog mer än en person som bara gillar att ha lite oralsex. Personen, man eller kvinna har sen tidigare start försökt övertyga hur fantastiskt det är att suga och att alla borde älska det. 

Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat