Persefone234 skrev 2023-12-01 04:37:38 följande:
Nej, jag är verkligen inte ny här. Att det finns andra meningslösa trådar gör inte frågan om det är trevligt eller inte att suga kuk mindre meningslös.
Vad är det du vill diskutera då? Som sagt, man kommer inte längre än att vissa gillar det och andra inte. Vill du ha bekräftelse på att du inte är ensam om att ogilla det?
Om du är ärlig, hur många på FL har kallat dig sjuk i huvudet för att du inte gillar att suga kuk? Att säga att någon är tråkig och att det är synd om partnern är inte detsamma som att kalla någon sjuk i huvudet.
Du verkar själv bli provocerad när folk skriver att de älskar att suga kuk. Om du har rätt att skriva att du inte gillar det, så har andra rätt att skriva att de gillar det. Varför tror du att de säger det för att du ska känna dig dum och tråkig? Var har du fått det ifrån? Det är nog snarare du som känner dig dum och tråkig och så projicerar du den åsikten på andra.
Jag ville höra om fler tycker att det är äckligt. Jag finner det mkt märkligt av människor att då skriva att dom älskar det när jag redan skrivit att jag vet det. Det däremot är ointressant. Läste dom inte rubriken?
med sjuk i huvudet menar jag att många tror att det måste ligga nåt trauma bakom, vilket det delvis gör för många. Bl.A. mig och en till i tråden.
men att man borde älska varenda del av sin partner och inte tycka att något är äckligt, då är det nåt fel på en. Detta har jag läst många ggr på familjeliv.