Inlägg från: Anonym (B) |Visa alla inlägg
  • Anonym (B)

    Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat

    Okej folk skulle smälla av om dom visste hur länge jag har vart ihop med sambon och bara sugit en gång. 


    det handlar inte om att HAN är äcklig, jag vet att folk resonerar så "men om du älskar hela honom borde du älska hans kuk" 

    NEJ. Jag fattar inte att folk gör det. Alltså inget fel eller dömande. Men vet att folk suger av andra utan att dom duschat innan. Jag blir verkligen spyfärdig. Detsamma gäller att slicka fitta. 


    på familjeliv är man typ sjuk i huvudet om man inte älskar att suga kuk, den känslan har jag här där alla verkar gilla att suga och ju perversare desto bättre. 


    tycker folk inte att det äckligt med kissrester? för som sagt vet jag att alla inte duschar innan. 

    jag tycker t.o.m. det är äckligt med en tvättad kuk. 

  • Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat
  • Anonym (B)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-10-09 11:48:33 följande:

    Älskar att slicka och suga en skön fräsch kille 


    Okej, ja det vet jag att ni gör. Det var dock inte det jag efterfrågade. 
  • Anonym (B)
    Anonym (Girly) skrev 2023-10-09 11:35:45 följande:

    Haha jag håller med. Det är äcklig som fan. Tvättad eller icke 


    Skönt att man inte är ensam ????
  • Anonym (B)
    Kotten23 skrev 2023-10-09 12:48:22 följande:

    Jag är man å 42 år aldrig förstått grejen med å bli svsugen gillar hon å suga så får hon göra det men mig kan det kvitta faktiskt. 


    Är det lite överdrivet alltså? skönare med sex kanske? 

  • Anonym (B)
    Anonym (Beror på...) skrev 2023-10-09 12:23:39 följande:

    Numera x-maken gillade jag inte att suga alls, men har nu inga som helst problem med att suga andra mäns kukar. Snarare så jag verkligen gillar det!
    Var väl ingen skillnad på x-makens kuk mot andra jag stött på efter skilsmässan, men jag tror att det har mer att göra med att jag känner mig friare och lyckligare och tar för mig mer allmänt eftersom jag mår bättre och då har väl experimentlustan när det gäller det sexuella kommit som ett brev på posten och jag tester en hel del som tidigare varit "otänkbart"!
    Och tänker mer njutning än ev äckel.


    Ok så det kunde ha med relationen att göra då
    alltså! 


    jag sög sv en kille när jag var 14, fick veta att han var typ det dubbla men han såg ung ut. 


    det vet en dålig period i mitt liv. Kanske ligger nåt i detta?

  • Anonym (B)
    Tom Araya skrev 2023-10-10 01:28:54 följande:
    Oralsex är också sex.
    Kotten23 skrev 2023-10-09 16:55:24 följande:
    Ja vanligt sex är ju mycket bättre. blir mycket kåtare av när tjejen inte är blyg utan vågar visa att hon är kåt å vill ha en kuk sjunka in i henne.
    Oralsex är vanligt, alltså så är det vanlig sex.
    Ja vi skrev fel. men jag gissar att du fattade att vi syftade på kuken in i fittan-sex. :) det lär vara det vanligaste sexet. 
  • Anonym (B)
    Tom Araya skrev 2023-10-10 01:28:54 följande:
    Oralsex är också sex.
    Kotten23 skrev 2023-10-09 16:55:24 följande:
    Ja vanligt sex är ju mycket bättre. blir mycket kåtare av när tjejen inte är blyg utan vågar visa att hon är kåt å vill ha en kuk sjunka in i henne.
    Oralsex är vanligt, alltså så är det vanlig sex.
    Samlag lär som sagt vara det vanligaste man syftar på när man säger sex? Annars heter det väl oftast oralsex, eller? 
  • Anonym (B)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-10-10 07:13:34 följande:
    ????

    Egentligen är det inte konstigt alls att folk tycker att det är äckligt. Det är ändå nåt man kissar med, att vara där med munnen känns faktiskt inte då fräscht. Men jag tycker absolut att det kan se sexigt ut ändå om man ser det på porr. Jag verkar ju dricka ut åt andra hållet som också tycker att det är äckligt. 


    ännu värre gröta runt i röven som många gör med. 

  • Anonym (B)

    sticka* ut haha

  • Anonym (B)
    Anonym (Johanna) skrev 2023-10-10 08:31:56 följande:
    Älskar att suga kuk & slicka röv.... mums  // Tungan ute
    Det är ju härligt för dom som får vara med om det då. Tur att det finns såna för jag känner enbart illamående av tanken haha. 
Svar på tråden Fler som tycker att det är äckligt att suga t.ex. ?och annat