-
Ja precis, men det är inget jag valt. Hade du sugit om du mått illa då? Vi har det härligt på andra sättAnonym (Johanna) skrev 2023-10-10 10:43:25 följande:Jag har det ju hellre härligt än illamående
-
Hur hör det hit?Anonym (Man34) skrev 2023-10-10 12:26:01 följande:
Herregud, min sambo har säkert sugit av mig 500 gånger under våra 7 år ihop. Hon älskar det.
-
Att folk ändå inte kan hålla sig från att tala om hur mkt dennes partner gillar det eller dom själva.
missade ni frågeställningen. Jag VET att dom flesta på familjeliv och era partners älskar att suga kuk. Det behöver kininet skriva här.
inget illa menat
-
Core skrev 2023-10-10 17:39:23 följande:
Jag tror ingen skulle ha krav på just det i ett förhållande. Det man ska ta till vara på är att hålla glöden vid liv, blir det två ställningar om gången på utsatta tider blir det fort dött, och en partner oavsett kön längtar efter annat.
Vi Jörn bara två ställningar. Bakifrån och ovanpå.
vi har vart ihop i 25 år och aldrig vart otrogna. Uppenbarligen är sambon ändå nöjd. Och det är inte synd om honom eller mig. Vi har sex flera gånger i veckan.
tycker inte att det är upp till andra att bedöma egentligen vad som passar folk. Vi har ett väldigt bra förhållande där vi trivs med varann och har kul ihop.
uppenbarligen håller vårt förhållande bättre än många andra med flera olika ställningar och avsugningar Inkluderat : )
hur torftigt det även låter i folks ögon -
Nej man vet aldrig. Det ska man inte göraCore skrev 2023-10-11 12:40:15 följande:Din sambo trivs säkert jättebra, och kommer inte försöka föra hans talan här.
Men däremot så tycker ju alla att det är bra, tills det inte är det längre. När en man eller fru helt plötsligt fått en kris och träffat nån annan, eller vill lämna. För att missnöjd med sexlivet eller tycka att det är grått är infekterat att ta upp i vissa relationer, då låter man det vara till det bara blir en snap i skallen och man kommer på att livet inte är så långt.
Det här gäller inte alla, så som sagt är det säkert inte så för din man, men ta aldrig någon för givet. -
jo jag gissar att du hellre skulle leva i vilket slags dåligt förhållande som helst bara du fick suga. Det bästa du vet och det finns inget inget som är mer värt.Anonym (Johanna) skrev 2023-10-11 12:51:34 följande:Wow - oj vad spännande det låter!
-
undrar vem som har ömma tår här, varför har du behov av att försöka få mig att känna mig tråkig och skriva löjliga inlägg om kuksugning som jag har noll intresse av.Anonym (Johanna) skrev 2023-10-11 13:02:29 följande:Öm tå på din spännande fot?
-
Min sambo väljer nog analsex alla gånger före kuksug Btw
-
Tack detsamma.Anonym (Johanna) skrev 2023-10-11 13:11:36 följande:Jag gläds med dig att ni är så nöjda med ert sexliv.
Stort grattis och lycka till vidare nu -
Låt oss vara konstiga då. Du är konstigare som inte fattar att folk är olika.Anonym (Love) skrev 2023-10-30 05:34:32 följande:
Inläggen i den här tråden visar ju tydligt att det finns få, knappt någon kvinna som inte älskar att få suga kuk på en fräsch och fin man. Ni ytterst få som inte gillar är konstiga.