• Anonym (Madeleine)

HJÄLP!

Lång historia kort...

Min sambo vill aldrig ha sex, nu har det gått ett år. Han tar inget initiativ utan det måste komma från mig. Han kan liksom leva utan sex och han är fine med det känns det som. jag har pratat med honom om att JAG är inte okej med det men inget annorlunda händer. Vafan är det för fel!!!

JAG ÄR KONSTANT F*CKING KÅT.
    jag spyr om jag ska använda mina leksaker mer.. 

Jag är så sjukt desperat.....

Jag vill få min kropp smekt och bli knullad tills det sprutar ur mig!!! Vad fan ska jag göra? 

• Svar på tråden HJÄLP!
  • Conquisto

Kanske inte den bästa lösningen långsiktigt men kan alltid hjälpa dig att komma ur den akuta situationen - offrar mig, haha.
    På en mer allvarlig not har jag ärligt talat inget jättebra förslag, har du redan tagit upp det borde det skapa någon slags respons.

• Anonym (Madeleine)

Han säger att han tänker på att han vill men att det aldrig blir av att han tar initiativ.. fattar ingenting.

• Man 78
    Anonym (Madeleine) skrev 2023-10-05 00:03:23 följande:

Han säger att han tänker på att han vill men att det aldrig blir av att han tar initiativ.. fattar ingenting.

Och du har slutat ta initiativ själv och därför har ni inte legat på ett år?
  • Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:04:16 följande:
    Och du har slutat ta initiativ själv och därför har ni inte legat på ett år?
    Precis, jag har väl tröttnat.. Jag hintar, skickar bilder, lite noveller emellertid men ändå blir jag cockbloockad av min sambo... 
  • Man 78
    Anonym (Madeleine) skrev 2023-10-05 00:09:21 följande:
    Precis, jag har väl tröttnat.. Jag hintar, skickar bilder, lite noveller emellertid men ändå blir jag cockbloockad av min sambo... 
    Jag vet hur det är, har varit i samma sitts själv. Man blir rätt knäckt. Ingen hjälp i ditt problem direkt i och för sig. 
  • Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:11:45 följande:
    Jag vet hur det är, har varit i samma sitts själv. Man blir rätt knäckt. Ingen hjälp i ditt problem direkt i och för sig. 
    Jag förstår att det kan vara perioder som man kanske inte känner för det av olika anledningar men såhär har det varit sedan start... hans intresse för sex är inte särskilt stort vilket jag känner är så otroligt jobbigt då jag själv har ett mycket större behov.
  • Man 78
    Anonym (Madeleine) skrev 2023-10-05 00:14:53 följande:
    Jag förstår att det kan vara perioder som man kanske inte känner för det av olika anledningar men såhär har det varit sedan start... hans intresse för sex är inte särskilt stort vilket jag känner är så otroligt jobbigt då jag själv har ett mycket större behov.
    Du har ändå stannat kvar tänker jag. Tyvärr kan sånt här kanske funka ett tag men i långa loppet orkar man inte längre. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:16:50 följande:
    Du har ändå stannat kvar tänker jag. Tyvärr kan sånt här kanske funka ett tag men i långa loppet orkar man inte längre. 
    Det känns konstigt att lämna för sexet då han är en underbar person men jag är rädd att jag ska begå ett misstag någon gång och " dras med i stundens hetta" 
    Om du förstår. Jag är inte den personen egentligen men jag blir rädd för att jag ska bli det. Jag vänder min blick där den inte hör hemma. Fantiserar om främlingar osv som får mig att känna skamm. 
Svar på tråden HJÄLP!