• Anonym (Madeleine)

HJÄLP!

Lång historia kort...

Min sambo vill aldrig ha sex, nu har det gått ett år. Han tar inget initiativ utan det måste komma från mig. Han kan liksom leva utan sex och han är fine med det känns det som. jag har pratat med honom om att JAG är inte okej med det men inget annorlunda händer. Vafan är det för fel!!!

JAG ÄR KONSTANT F*CKING KÅT.
    jag spyr om jag ska använda mina leksaker mer.. 

Jag är så sjukt desperat.....

Jag vill få min kropp smekt och bli knullad tills det sprutar ur mig!!! Vad fan ska jag göra? 

• Svar på tråden HJÄLP!
  • Maahlinn

Alltså jag skulle ju också bli galen i din sits. En grej som jag reagerar på här: TS vill inte lämna sin kille, hon skriver om sin outsinliga kåthet och slänger ut sitt snap namn åt alla män som vill prata med henne. Skulle nog gå försiktigt fram här om jag vore man. Hoppas förstås jag har fel och att TS löser sin situation.

• Traktorn

Har du koll på vad han tänder på? Om han ex. tänder på två kvinnor eller annat kan det kanske trigga igång sexet om ni tittar på sexvideo tillsammans?

• Anonym (Man30)

Förstår din frustration om det gått ett år. För mig personligen har sexet en stor och betydande roll i ett förhållande. Har det gått så länge så skulle råda dig att prata med honom och som andra sagt utvärdera förhållandet

• Bgj

Hej.Samma problem men här är det tjejen som inte vill. Tänker ofta på sex,sex surfar,kollar på porr. Har pratat med sambon men inget har ändrats..

• Anonym (Sammalika)

Känner igen mig. Vi har fortfarande sex, men typ en-två gång i månaden och jag skulle typ behöva ha det varannan dag, eller åtminstone två gånger i veckan. Jag har pratat lite med män på snap, precis som du. Har väl varit trevligt och skönt. Men insåg att det också sabbar min relation då det gör att jag är mer kritisk mot min sambo, att jag längtar bort typ. Insåg att jag värderar min relation högre, och har därför jobbat mer på den. Får ut andra saker än att komma, typ mycket närhet, bekräftelse och annat som är viktigt för mig. Vi har pratar om sex och han försöker ta initiativ ibland, säger att han också vill, hade jag inte sett att han faktiskt brydde sig om hur jag mår i det hade jag nog avslutat det. Hade blivit för osäker om jag inte fått ligga alls. 

• Anonym (Eppel)
    Anonym (Madeleine) skrev 2023-10-04 23:57:25 följande:
    HJÄLP!

Lång historia kort...
    Min sambo vill aldrig ha sex, nu har det gått ett år. Han tar inget initiativ utan det måste komma från mig. Han kan liksom leva utan sex och han är fine med det känns det som. jag har pratat med honom om att JAG är inte okej med det men inget annorlunda händer. Vafan är det för fel!!!

JAG ÄR KONSTANT F*CKING KÅT.
    jag spyr om jag ska använda mina leksaker mer.. 
    Jag är så sjukt desperat.....
    Jag vill få min kropp smekt och bli knullad tills det sprutar ur mig!!! Vad fan ska jag göra? 

Precis som du så har jag haft en partner som inte har samma behov av sex. 

Nu är jag dubbelt så gammal och man men min erfarenhet är, det blir inte bättre.
    Det kommer bli värre, mycket värre. Inte så att han kommer vilja mindre men din självkänsla tar stryk och desperation kommer äta upp dig. 

Ni är helt enkelt inte kompatibla sexuellt.
    Finns några möjligheter
    1 Du får ställa in dig på att leva sexlöst, du kan bara ändra dig själv.
    2 Du skaffar en älskare med eller utan sambons vetskap. Sannolikt kommer du bli förälskad i älskaren och då tar ditt förhållande slut.
    3 Separera medan ni fortfarande tycker om varandra, fortsätt som vänner och du skaffar en partner som är kompatibel med dig sexuellt. Det är inte ditt fel att det tar slut, det är inte heller hans fel. Ni passar inte varandra.

Jag väntade på tok för länge så villa, Volvo, vovve plus barn höll mig kvar innan jag förstod att det aldrig skulle bli bra. Efter separationen så har det blivit så otroligt mycket bättre. Inte bara sexliv utan annat också när jag slapp frustrationen.
    Med det sagt,
    Släng inte bort ditt liv utan se till att fylla det med personer som får dig att må bra, sex är superviktigt för många men inte alla.

• Loverboy

Min fru och jag skulle kunna se till att du skulle få komma så många gånger som du orkade

• Anonym (Krav)

Sätt krav att han ska söka hjälp eller så får han 2 alternativ, att du lämnar honom eller att du kommer ha en kk för att dämpa din lust.
    Du är 29 år och självklart ska du ha massa sex.
    Du förtjänar uppmärksamet och njutning.
    Konstigt att han inte känner skam för att han utsätter dig för detta. Ni har ju blivit som bror och syster.
    Vilken besvikelse!!!

• Anonym (Bull)

Skaffa en sexpartner i de yngre åren så ska du nog se att du får det du vill ha och aldrig någon som sviker

Svar på tråden HJÄLP!