• Anonym (Madeleine)

HJÄLP!

Lång historia kort...

Min sambo vill aldrig ha sex, nu har det gått ett år. Han tar inget initiativ utan det måste komma från mig. Han kan liksom leva utan sex och han är fine med det känns det som. jag har pratat med honom om att JAG är inte okej med det men inget annorlunda händer. Vafan är det för fel!!!

JAG ÄR KONSTANT F*CKING KÅT.
    jag spyr om jag ska använda mina leksaker mer.. 

Jag är så sjukt desperat.....

Jag vill få min kropp smekt och bli knullad tills det sprutar ur mig!!! Vad fan ska jag göra? 

• Svar på tråden HJÄLP!
  • Anonym (Sky)
    Ztiff2 skrev 2023-10-05 06:04:37 följande:

Fråga honom om öppet förhållande, min tjej får ligga med andra killar :) 

Det är vanligt att kvinnor vill öppna upp förhållandet, träffa andra.
  • Anonym (Sky)
    Anonym (Madeleine) skrev 2023-10-05 01:02:03 följande:
    Varför kunde jag inte fått en kille som var lite sexgalen!!
    Jag har så mycket jag vill säga nu Drömmer
  • Anonym (Madeleine)
    Anonym (Sky) skrev 2023-10-05 15:35:05 följande:
    Jag har så mycket jag vill säga nu Drömmer
    Prata på, ordet är ditt 
  • Anonym (B)

Here we go again! Nu har det verkligen blivit en epidemi med män som tappar lusten och deras kåta fruar vet inte vad de ska göra.

• KimLinnefeldt
    Anonym (B) skrev 2023-10-05 16:11:18 följande:

Here we go again! Nu har det verkligen blivit en epidemi med män som tappar lusten och deras kåta fruar vet inte vad de ska göra.

Det är spännande. Den vanliga schablonbilden är annars att mannen vill mycket mer än kvinnan. Härligt att se kvinnor här som bejakar sin lust.
  • Gbgkillen73a

Att njuta av skönt sex är en viktig del av livet. Jag har träffat flera olika kvinnor då deras män har tappat sexlusten. Det är ljuvligt skönt att träffa utsvultna kvinnor som är i relationer. 

• Anonym (Man)

Ledsen, men det är osannolikt att han kommer återfå lusten, särskilt om det varit såhär nästan sen början. Han är antagligen bara så av naturen, låg sexdrift. Om det inte är nån psykologisk blockering eller osäkerhet.

Det lär inte bli bättre med tiden så du gör bäst i att hitta någon annan som älskar sex precis som du själv. Sex är otroligt viktigt för välbefinnandet för de av oss som faktiskt har en stark drift. Och för de flesta för den delen.

• Tuttälskare

Fundera på hur högt du värderar ert "förhållande"
    Är det värt risken skaffa en älskare eller unna dig tillfälliga äventyr?  Sexlöst brukar bli känslosamt efter en tid. Hör gärna av dig för mer konkret hjälpFlört

• pojke 22
    Anonym (Madeleine) skrev 2023-10-05 00:31:45 följande:

Vad ska jag göra då?

Finns det några tips 😣

Kan vi chatten  och hjälpa varandra om du vill 
  • Anonym (Z2)

Ska ni på dejt eller ?

pojke 22 skrev 2023-10-17 02:44:29 följande:
    Kan vi chatten  och hjälpa varandra om du vill 
Svar på tråden HJÄLP!