Inlägg från: Anonym (Madeleine) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Madeleine)

HJÄLP!

Lång historia kort...

Min sambo vill aldrig ha sex, nu har det gått ett år. Han tar inget initiativ utan det måste komma från mig. Han kan liksom leva utan sex och han är fine med det känns det som. jag har pratat med honom om att JAG är inte okej med det men inget annorlunda händer. Vafan är det för fel!!!

JAG ÄR KONSTANT F*CKING KÅT.
    jag spyr om jag ska använda mina leksaker mer.. 

Jag är så sjukt desperat.....

Jag vill få min kropp smekt och bli knullad tills det sprutar ur mig!!! Vad fan ska jag göra? 

• Svar på tråden HJÄLP!
  • Anonym (Madeleine)

Han säger att han tänker på att han vill men att det aldrig blir av att han tar initiativ.. fattar ingenting.

• Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:04:16 följande:
    Och du har slutat ta initiativ själv och därför har ni inte legat på ett år?
    Precis, jag har väl tröttnat.. Jag hintar, skickar bilder, lite noveller emellertid men ändå blir jag cockbloockad av min sambo... 
  • Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:11:45 följande:
    Jag vet hur det är, har varit i samma sitts själv. Man blir rätt knäckt. Ingen hjälp i ditt problem direkt i och för sig. 
    Jag förstår att det kan vara perioder som man kanske inte känner för det av olika anledningar men såhär har det varit sedan start... hans intresse för sex är inte särskilt stort vilket jag känner är så otroligt jobbigt då jag själv har ett mycket större behov.
  • Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:16:50 följande:
    Du har ändå stannat kvar tänker jag. Tyvärr kan sånt här kanske funka ett tag men i långa loppet orkar man inte längre. 
    Det känns konstigt att lämna för sexet då han är en underbar person men jag är rädd att jag ska begå ett misstag någon gång och " dras med i stundens hetta" 
    Om du förstår. Jag är inte den personen egentligen men jag blir rädd för att jag ska bli det. Jag vänder min blick där den inte hör hemma. Fantiserar om främlingar osv som får mig att känna skamm. 
  • Anonym (Madeleine)

Vad ska jag göra då?

Finns det några tips 😣

• Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:33:44 följande:
    Som sagt, parterapi kanske? Jag har erfarenhet av det och det hjälpte väl något men tyvärr tog det slut ändå. Jag är kanske inte till mycket hjälp här. Han kan inte förklara hur han känner då? Är han inte kåt, runkar han?
    Han säger att han vill och tänker på det men att det aldrig blir av. Kan tillägga att han spenderar mycket till med sin telefon, social media. 
  • Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:49:19 följande:
    Tror du han chattar med andra tjejer?
    Han gjorde det 2017 men efter det har det inte hänt. Han är inte hemlighetsfull eller något sådant. 
  • Anonym (Madeleine)
    Man 78 skrev 2023-10-05 00:53:53 följande:
    Ok, ni har varit tillsammans ett tag då?
    Kollar han på porr tror du?
    Vi har hängt ihop sedan 2016.
    Jag tror det. Jag vet att han gjort det innan iallafall.

Jag är endast 29 år kom igen! Jag är praktiskt taget oskuld så lite som jag får ligga... Det är så jävla frustrerande att andra män tittar på mig och vill garanterat ligga men inte min egna SAMBO. FAAAN!!!

Varför kunde jag inte fått en kille som var lite sexgalen!!

Kan det ha med hans övervikt att göra? Eller brist på testosteron eller nått 🙄
  • Anonym (Madeleine)

Skriv till mig på snap, min telefon ballar ur när jag är ute på nätet. Jag har gjort någonting så texten är enorm men det går inte att zooma ut 😅

madelene9402

• Anonym (Madeleine)
    KimLinnefeldt skrev 2023-10-05 14:09:21 följande:

Berätta för honom hur du känner, hur mycket du saknar sex, att du inte vill leva sexlöst resten av ditt långa liv. Att han antingen måste gå dig till mötes på något sätt, eller låta dig ha en älskare, eller låta dig flytta ut.

(Prata inte om honom, då går han i försvar. Berätta om dig själv, det kan aldrig bli fel.)

Jag har försökt att nå fram till han fler gånger än vad jag kan minnas men det funkar inte. Jag vill inte att han ska känna sig tvingad... 🙁 
  • Anonym (Madeleine)
    Dirtyminded skrev 2023-10-05 11:25:40 följande:
    Asså DRÖMKVINNAN!!! Flört

BÄSTA som finns att retas fram och tillbaka med lite dirty sms, bilder, noveller, etc...

Jag känner också igen mig, men normalt sett (statistiskt då) så är det väl mannen som brukar ha ett större behov (så är det HELT klart i mitt fall iaf.).

Men behovet kan ju dessutom förändras beroende på yttre faktorer, att man inte trivs med sig själv (övervikt t ex) kan ju definitivt vara en bidragande faktor, stress, tung situation på arbetsplatsen, barn etc... 

Men asså om det pågått så lång tid som ett år, OCH du påtalat det vid ett flertal tillfällen så ÄR det ju dags att han antingen gör något åt det... 

Alternativt att du på allvar pratat med honom och säger att du måste få utlopp för ditt behov någon annanstans! 

Skicka DM om du vill eller Snap...

Har du några tips? Snap madelene9402
  • Anonym (Madeleine)
    Anonym (Sky) skrev 2023-10-05 15:35:05 följande:
    Jag har så mycket jag vill säga nu Drömmer
    Prata på, ordet är ditt 
Svar på tråden HJÄLP!