• Cinapuffen

BIM november

Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️

1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket

• Svar på tråden BIM november
  • bebissugen91

Det finns ett cb digitalt testa tidigt också som är mer känslig. Den hade med sannolikhet visat Gravid håller verkligen tummarna!!

• Parkblomman1
    Villblimamma98 skrev 2023-11-18 16:50:43 följande:
    Tsck!! Känns bara surrealistiskt att troligen blivit gravid igen direkt efter missfallet????❤️
    Jaa det förstår jag! Det är ju inte helt ovanligt att bli gravid direkt efter🥰 jag fick tidigt missfall i sep men lyckades inte första månaden efter. däremot två månader efter. Så det har ju gått fort med tanke på att vi började första i december förra året.

så jag vet precis hur dessa veckor känns och det eviga eviga väntandet. en otrolig berg- och dalbana!

men det syns absolut ett streck på båda dina bilder. Håller tummarna att du ser på det digitala om någon dag 🥰
  • Cinapuffen
    Villblimamma98 skrev 2023-11-18 16:50:43 följande:
    Tsck!! Känns bara surrealistiskt att troligen blivit gravid igen direkt efter missfallet????❤️
    Jag fick en kemisk graviditet förra året och blev gravid direkt efter. Han är nu 11 månader. 🥰
  • amiilee
    sommar2019juni skrev 2023-11-18 08:26:56 följande:
    är en sååå lång väntan! Har ju något att säga om denna kurva? behöver bara höra något så dagarna gåååår 😂

Förstår hur du känner. Väntan är olidlig 😣 Såhär ser min kurva ut? tempen stack iväg imorse men det kan ju bero på vad som helst. Har absolut inga symtom :( Håller tummarna för oss ❤️

• Cececilia
    amiilee skrev 2023-11-18 19:09:54 följande:

Förstår hur du känner. Väntan är olidlig 😣 Såhär ser min kurva ut? tempen stack iväg imorse men det kan ju bero på vad som helst. Har absolut inga symtom :( Håller tummarna för oss ❤️

temphöjningen är mycket mer lovande än om du redan skulle känna symtom! Det är inte många symtom innan bim som faktiskt beror på graviditet, många är för att man tolkar allt som man kanske känner även i vanliga fall som eventuella symtom. Lycka till, Håller tummarna 🤞 
  • Bär

Letar mig tillbaka till denna tråd igen då jag nog hinner på mens igen denna månad!
    Börjat testa tempa och enligt det så bör jag ha haft ÄL för 4 dagar sedan (På CD12) men har inte tagit några ägglossningstest för vi har varit mitt uppe i flytt så var inte hunnit tänka på det!
    Ny BIM 29/11.

Nu går vi in på långa väntan igen!

• tjatalagom
    amiilee skrev 2023-11-18 19:09:54 följande:

En sån jämn och fin kurva är mycket lovande! Speciellt när tempen steg sådär! När tänker du testa?❤️
  • amiilee
    Cececilia skrev 2023-11-18 19:39:33 följande:
    temphöjningen är mycket mer lovande än om du redan skulle känna symtom! Det är inte många symtom innan bim som faktiskt beror på graviditet, många är för att man tolkar allt som man kanske känner även i vanliga fall som eventuella symtom. Lycka till, Håller tummarna 🤞 
    Tack för peppande ord ❤️ hoppas att tempohöjningen håller i sig imorgon! 
  • amiilee
    tjatalagom skrev 2023-11-18 20:39:07 följande:
    En sån jämn och fin kurva är mycket lovande! Speciellt när tempen steg sådär! När tänker du testa?❤️
    Tack för pepp ❤️ hoppas att det är vår tur nu! Jag är bara ÄL + 8 och har de senaste cyklerna väntat in mens (pga mycket besvikelse tidigare).. Har BIM på onsdag 22a, får se om jag testar tidigare men är bortrest nu tom måndag sent på kvällen så det är nog bra så jag slipper tänka på det så mycket. 
Svar på tråden BIM november