BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Det finns ett cb digitalt testa tidigt också som är mer känslig. Den hade med sannolikhet visat Gravid håller verkligen tummarna!!
Tack jag hoppas verkligen detta går hela vägen nu 🥹❤️
Förstår hur du känner. Väntan är olidlig 😣 Såhär ser min kurva ut? tempen stack iväg imorse men det kan ju bero på vad som helst. Har absolut inga symtom :( Håller tummarna för oss ❤️
Förstår hur du känner. Väntan är olidlig 😣 Såhär ser min kurva ut? tempen stack iväg imorse men det kan ju bero på vad som helst. Har absolut inga symtom :( Håller tummarna för oss ❤️
Letar mig tillbaka till denna tråd igen då jag nog hinner på mens igen denna månad!
Börjat testa tempa och enligt det så bör jag ha haft ÄL för 4 dagar sedan (På CD12) men har inte tagit några ägglossningstest för vi har varit mitt uppe i flytt så var inte hunnit tänka på det!
Ny BIM 29/11.
Nu går vi in på långa väntan igen!