Inlägg från: Cececilia |Visa alla inlägg
  • Cececilia

BIM november

Hej, har följt er några dagar, kommer också ha bim någon gång i november, men inte haft min ägglossning ännu.

SaMoe- så frustrerande och trist! 😔 kan du ha haft senare ägglossning denna månaden? 

Höst2023 - din kurva ser bra ut! 😊 

• Cececilia
    Bez skrev 2023-11-03 10:31:42 följande:
    BIM idag men än ingen mens men tempen droppade om fortfarande över linjen, ställa sig in på att mensen kommer va?
    En temp kan diffa utan att betyda värst mycket. det finns fortfarande hopp 😊
  • Cececilia

Villblimamma98 skrev 2023-11-08 11:18:53 följande:
    Tack! Får ta ett i efm när jag kommit hem från jobbet. Ska verkligen försöka hålla mig i 4h är så svårt haha!
    Ligg på kommande dagarna! 🤩 Det är inte säkert att strecken blir lika stark. Har haft cykler där jag aldrig fått riktigt lika starka streck men tempkurvan tydligt visat ägglossning. Tips är att lägga in dem i premom för att se utvecklingen och att använda digitala att bekräfta med, tror att du fått glad gubbe på ditt test redan nu. 

jag fick glad gubbe på samma prov igår när det visade 0.53 och idag när det visade 0.47. Men är manisk på att testa så fortsätter ändå 🙈 Men prioriterar ändå att dricka mycket då jag upplever att jag har snålt med fertila flytningar.

Lycka till 🤞
  • Cececilia
    Villblimamma98 skrev 2023-11-08 12:22:02 följande:
    Tack det ska jag!! Vill så himla gärna bli gravid igen!! Håller tummarna för dig!!!
    Förstår dig, beklagar missfallet. Hoppas det tar sig snabbt för er igen! Vi försöker än nio månader efter vårt  😩😴  vi hoppas såklart detta ska vara gången, men är inte lika förtvivlad över att det inte tar sig längre som direkt efter missfallet.
  • Cececilia
    Villblimamma98 skrev 2023-11-08 12:48:39 följande:
    Det förstår jag!! Beklagar. Jag håller tummarna för oss båda två!!!🥰
    Ja vi får hoppas på plus om ca två veckor 😍
  • Cececilia
    Evylin skrev 2023-11-10 07:32:37 följande:

Godmorgon! {#emotions_dlg.flower}

Jag är på äl +9 idag och jag tycker mig se ett svagt streck på ett clearblue nu på morgonen. 
    Försökte fånga det på bild men vet inte om det syns när jag lägger upp det här. 
    Tog även ett annat test av annat märke men det var helt blankt. 

Hoppet är det sista som ger sig, ser ni något ? 🙏

Vänta några dagar till 😊 cb är så osäkra även när det är streck om de är på riktigt eller inte. Det är fortfarande väldigt tidigt, testa igen på söndag eller ännu längre fram 😊 Oavsett om testen är blanka ÄL+9 finns det ändå gott om hopp att de visar + närmare BIM 🤞
  • Cececilia
    Anonym (Sprallig, nervös, orolig) skrev 2023-11-10 09:35:33 följande:
    Så tydligt som ett grattis? Tack🙈❤️
    Absolut! Grattis 😀
  • Cececilia
    Evylin skrev 2023-11-10 16:32:49 följande:

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag hade samma tålamod som en 5 åring med en godispåse, och jag har tänkt hela dagen att jag ska avvakta några dagar för strecket idag på morgonen var så extremt svagt. 

Men så fort jag kom hem från jobbet så var alla tankar som bortblåsta och jag sprang till badrummet för att testa igen. 

Jag hade en kemisk förra våren så jag håller tummarna för att detta går vägen 🙏

Grattis 😍
  • Cececilia
    Jossolo skrev 2023-11-10 19:51:24 följande:

Jag har en fråga! 

dessa är mina ägglossningstest. 
    onsdag, torsdag och idag längst till höger.
    jag har ingen aning om vart i min cykel jag är egentligen men kan ÄL vara på gång? Tänker testet i mitten är dock nästintill Blankt. Borde man inte se en tydligare stegring? 🤔

Tror att din ägglossning kan vara på gång. Det är så himla svårt att se genom att testa en gång om dagen, de kan variera ganska mycket över dygnet. Men blir de avsevärt starkare förlorar man aldrig på att mysa till det 😉

Svar på tråden BIM november