Inlägg från: Cececilia |Visa alla inlägg
  • Cececilia

BIM november

Jossolo skrev 2023-11-10 20:09:57 följande:

cececilia: oj vilken skillnad! tit ja e ledig helgen så får 
    testa hela dagen 🙈

Ja jag tycker det är så svårt att hitta den vissa månader. Jag har aldrig testat på jobbet innan denna cykeln, men det är faktiskt funkat ändå 🙈 
    Tycker premom-appen är bra att lägg in i, så ser man också till nästa gång hur det kan bete sig 😅
    Jag kan ändå ganska bra gissa när det är dags att testa oftare genom att testen först går upp aningen i styrka dagarna innan. Lycka till 🤞
  • Cececilia
    Jossolo skrev 2023-11-10 20:45:06 följande:

Cececilia: har för mig jag laddat ner den appen men hittade inte vart man la in dom? Men kanske va att man behövde betala och uppgradera, då kom snål-Ove fram hos mig 😂🙈

Jag har den gratis, när man öppnar den finns det en kameraknapp och så kommer man så man kan trycka lägg till test. Sen hittar man dem på diagram. Tycker den är bra att se tillbaka på hur det utvecklat sig tidigare månader 😊
  • Cececilia
    Fruffe skrev 2023-11-11 08:33:30 följande:
    Godmorgon!
    Imorse bad monitorn om gravtest och jag är helt överlycklig ❤️ (bästa farsdagpresenten 😍)
    Grattis ni andra som plussat, och stort lycka till till alla er andra!!! 
    Grattis! Så härligt många plus i denna tråden 😍
  • Cececilia
    sommar2019juni skrev 2023-11-11 09:09:43 följande:
    Glömde bilden
    Kan ha varit så, men ni har ju ändå täckt upp bra med mys då 😊 sen kan det ju fortfarande vara som nc visar att ÄL ligger någon dag fram, så skadar ju inte att fortsätta mysa och hoppas på det bästa 🤞
  • Cececilia
    sommar2019juni skrev 2023-11-11 09:25:23 följande:

Ganska ny på att kolla på flytningarna men de har varit väldigt vattniga senaste dagarna och även upplevt att tappen känts mjukare, men känns så konstigt brukar ha den på CD15+-4dagar och har tempat I två år? 

inget annat borde vara annorlunda somnat samma tid vaknat samma tid Tempa som vanligt? men brukar inte vara såhär hög innan ÄL..

TACK för era svar ❤️

Förstår att det är förvirrande när det avviker från det vanliga, hade också höga tempar innan ÄL denna månaden och tillslut fick jag ÄL bekräftad idag ändå. Kanske är lika bra att förutsätta att det kommer vara som vanligt och sen se vad det blir 😊
  • Cececilia
    amiilee skrev 2023-11-11 10:34:54 följande:
    Jag tror jag haft ÄL nu, känns som FF stämmer Eller vad tycker ni? Dock lite orolig för att tempen PRECIS är på coverline på NC, den gissar ju på CD16 och inte CD14. Hade pos ÄL-test CD14 och 15.. 

Har inte tempat på två mån pga paus då jag kände att det var väldigt stressande men tänkte prova denna månad igen men svårt att inte överanalysera allt. Har ändå säkrat upp med mys, nu hoppas man bara att två veckor går fort! 
    Supersvårt! men håller med om att det på tempen ser ut som cd 14. Men det kan också vara cd 16. Ni har oavsett täckt upp bra med mys 😊 🤞
  • Cececilia
    Em16 skrev 2023-11-11 12:02:10 följande:

Nära till ägglossning eller vad tror ni ?? Dagens test ( detta) var starkare än igår vid denna tiden 

Supersvårt, kan vara nära och det kan vara dagar kvar 🙈 det kan vara väldigt inviduellt.
  • Cececilia
    Villblimamma98 skrev 2023-11-13 09:17:23 följande:

Äl + 4 och tiden kryyyyper fram. Hur gör ni för att få tiden gå snabbare?

Försök fundera på vad du ska köpa för julklappar eller planera in något helt annat att se fram emot. Tyvärr kommer vissa av oss gå månad efter månad och enbart vänta på att mensen dyker upp återigen 🙄 
    Ju mindre man lyckas tänka på det desto bättre 🥰  Jag tänker iallafall ta tillfället att fokusera på julklappsinköp nu när julen ligger framför oss 😅
  • Cececilia
    Anonym (Pumpan) skrev 2023-11-13 10:33:08 följande:

Prel BIM på onsdag, så är BIM-2 idag. Gör inga ÄL-tester eller temp just nu. Går på Clue-appen och känslan i kroppen osv. Är syskonförsök, men vi har svårt att få barn. Tredje cykeln efter tidigt MF i vecka 5. Kunde inte testa imorse, men det kliar ordentligt i testnerven. Men är samtidigt rätt säker på att det inte blivit något denna månad. Har bara en sån känsla. Inatt drömde jag att jag fick mens och idag har jag lite lite lätt molvärk.

Vad tycker ni ska jag testa idag även fast det inte är på morgonen? Kommer inte hinna testa imorgon på morgonen heller tyvärr. Vill inte att min kille ska veta när jag testar tidigt Tungan ute

Jag hade väntat till BIM om jag var du 😊 Då sparar du både pengar och slipper få något otydligt svar 🥰
  • Cececilia
    Em16 skrev 2023-11-13 12:11:54 följande:

tog denna nu precis. Min app säger att jag ska ha äl på tosdag.. Men det är första cykeln sedan pillerstopp i september. Men appen har nog fel i detta läget? 

Myste igår men ska försöka hinna mysa imorgon också
    Ser helt klart positivt ut, lycka till 🤞
Svar på tråden BIM november