-
Ja appen har men stor sannolikhet fel, men den kan inte heller veta hur fort man får ägglossnin. Tiden mellan mens och ägglossning kan ofta variera lite mellan månaderna. Så appen har bara gissat på torsdag, men det blir kanske tisdag eller onsdag för dig istället 😊Em16 skrev 2023-11-13 13:20:37 följande:Har appen fel då ? Eftersom den påstår att jag ska ha ägglossning på torsdag..
-
Haha Ne 1-2 v är mycket begärt 😂
men kan vara skönt att komma fram till BIM så att man har en rimlig chans att få ett tydligt plus 😊 Sen är man på BIM eller över så är det kortare tid till nästa försök ifall det inte gått denna månaden 🥰
Villblimamma98 skrev 2023-11-13 12:52:09 följande:Ja väntan är hemsk känner igen det du skriver, bra förklaring haha. Vet fortfarande inte om jag vågar testa innan BIM denna gång... min man har tvärvänt och vill vänta till mensen är minst 1-2v sen men aldrig i livet jag väntar så länge 😂 jag är bara rädd man råkar upptäcka en kemisk igen och kommer bli så ledsen då efter missfallet samtidigt som jag såklart är SÅ nyfiken -
Hoppas du får ett plus när det än blir 🤞Villblimamma98 skrev 2023-11-13 13:33:17 följande:Ja jag får fundera lite på om jag ska testa i helgen eller nästa vecka 😅🥰
Vi ska vänta på mensen och kommer den inte testar vi då. Har tagit så många test innan BIM och hatar verkligen åsynen av blanka test. Plus att ju senare man får reda på det - desto färre dagar att vänta på tidigt ultraljud för att säkerställa att hjärtat Slår ❤️ -
Testa när du känner för det 🥰 Men det finns fördelar med att vänta 😊Villblimamma98 skrev 2023-11-13 13:45:44 följande:Det har du rätt i. Sist testade jag positivt 6 dagar innan mensen och kändes som en evighet att vänta in att ha passerat BIM. Får försöka hålla mig 😅❤️
-
bebissugen91 skrev 2023-11-13 17:32:44 följande:
Jag fick ett positivt äl test igår och idag. Om jag vill testa äl+9 räknar ni med igår och idag då eller +9 dagar from imorgon? 🤔
Dagen efter de var som allra starkast eller två dagar efter första positiva 😊
-
Natalina1451 skrev 2023-11-13 20:23:35 följande:
jag fick ju ett sent missfall för snart 3 veckor sedan. Förra veckan fick jag en stor blödning igen och hamnade på gynakuten där läkaren (utan bedövning) drog ut rester med tång 😵?💫 kunde konstatera med ultraljud att där fanns mer rester kvar och jag fick hem en ?efterbehandling? med cytotec att ta hemma i fredags. Det kom inga mer stora blödningar eller rester med jag blöder fortfarande en del färskt blod. idag fick jag dock en stark ägglossningskänsla sä jag tog ett test.
teststräcket är inte lika starkt men det är väldigt nära positivt, tror ni detta är möjligt?
//
får ändå inte ligga pga infektionsrisken då jag fortfarande blöder men är det inte väldigt märkligt? Någon som upplevt detta?
det är möjligt att du har ägglossning. Jag hade förmodligen ägglossning tre veckor efter vårt missfall (men vi kom bara till v12), jag testade aldrig men slutade blöda strax efter tre veckor och hade sen en mens två veckor senare.
även om ni inte får ligga nu för infektionsyrisk, så är det positivt om kroppen kommer tillbaka.
Beklagar att du behöver gå igenom det, det är så hemskt 💔
-
Jag tror att nc har satt ut din ägglossning rätt så korrekt, det är först då du får en annan nivå på kurvan. 😊 hoppas det blir ett plus 🤞sommar2019juni skrev 2023-11-14 11:43:52 följande:
VISSSST!! Blir tokig!
om det är som ?tjatalagom?misstänker så är jag på ÄL+6 idag? känner massa jäkla hjärnspöken😅
-
Det är sjukt svårt att låta bli att känna efter! Jag har loggat mina symtom mellan ÄL och BIM i ett halvår nu, och har alltid kramper, dragningar, ömma bröst och illamående 🤷?♀️ Men aldrig något plus 😩Villblimamma98 skrev 2023-11-14 11:48:10 följande:Ja jag hatar det... jämför min nuvarande cykel med förra oxå när jag blev gravid och vad för symtom jag kände vilken dag. Så många hjärnspöken de spelar en verkligen ett spratt det är helt sjukt!!
-
Ja det kanske är snällast mot sig själv iallafall 😊 det är ju onödigt att utsätta sig själv med att se negativa test i onödan ( när det kanske egentligen blir plus men man bara testat för tidigt) :)sommar2019juni skrev 2023-11-14 12:05:53 följande:Det kan säkert vara så, när NC satte du ÄL och man får en notis om det stod det att dom identifierat på CD 12 eller 13 med 13 som störst sannolikhe, jag utgår från det nu och att jag har BIM 23/11 annars finns de bara risk för för tidiga test och så vidare?
-
Ja mellan dag 6-12, med dag 8-10 som vanligast har jag för mig 😊Villblimamma98 skrev 2023-11-14 16:27:05 följande:
Sker implantation alltid tidigast äl + 6?