BIM november
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Hejsan! Hittade ingen november-tråd så jag fixar en. 😊 Håller tummarna för oss att november är vår månad. ❤️
1/11 - Cinapuffen, 4e barnet, 3e försöket
Ni som blivit gravida nu (eller varit gravida tidigare) har ni känt något innan bim? ÄL + 6 nu och känner nada - känns som att loppet är förlorat denna gång Också.
Ni som blivit gravida nu (eller varit gravida tidigare) har ni känt något innan bim? ÄL + 6 nu och känner nada - känns som att loppet är förlorat denna gång Också.
Jag är på äl+7 och känner absolut ingenting. Magkänslan säger också att det är kört denna gången 💩
Ni som fått nidblödningar, vilken dag efter äl har ni fått detta?
Jag är på äl+7 och känner absolut ingenting. Magkänslan säger också att det är kört denna gången 💩
Ni som fått nidblödningar, vilken dag efter äl har ni fått detta?
Mina temperaturer höll sig också låga tills det hade fäst sig. Fick negativt på äl+8 på morgon, fick ett infall och testade sen igen på kvällen och fick svagt plus så sannolikt är dippen på äl+7 en implantationsdip.
Och på tal om symptom så känner jag fortfarande inget alls! Absolut noll. Men strecken på testen blir starkare!
Är det någon som haft såhär svaga test ÄL+ 14,16,18, och att det visat sig inte vara missfall/utomkveds?
skrev förut att mitt test blivit negativt men det var nog för att mitt urin var alldeles för utspätt (var väldigt ljust och var otroligt kissnödig den morgonen). Testen visar fortfarande positivt på morgonen. Men känns väldigt svaga för så långt efter Bim. Testen ska vara extra känsliga också.
Vad tror ni? är det kört eller kan man ha hoppet kvar?
Jag tycker mest jag känt mindre, ingen pms typ. denna graviditet nu reagerade jag dock starkt på att jag från typ äl+6 någonstans fick tjocka vita flytningar. Mycket. Brukar aldrig få det och framför allt inte så mycket flytningar. De var nog tydligaste tecknet. Slänger med grafer från två senaste graviditeter, en är pågående men en slutade i missfall. Den pågående nu är jag i vecka 13 och precis gjort liv kub som såg bra ut ❤️
de flesta symtom jag någonsin haft på graviditet har dock alltid kommit efter plus på stickan!