-
Det måste betyda att jag inte hittade på att kvinnor känner sådär.Anonym (sjhjkih) skrev 2023-10-04 11:00:53 följande:Håller med henne. Det är inte kul att gå in här längre faktiskt. Och helt tappat lusten att försöka dejta efter alla dessa trådar.
-
Senaste nytt
Män bör inte attraheras av yngre tjejer, för då vill inte kvinnor dejta män längre. -
Många kvinnor håller inte med, och säger att kvinnor visst vågar. Med män som de är intresserade av.MathiasAnders skrev 2023-10-09 11:56:51 följande:
Varför skulle man känna dåligt samvete för det?
Det är ju inte så att dom som är singlar står vid någon entré och frågar om man hellre vill ha dom?
Skulle säga att dom flesta kvinnor idag är tillbakadragna och blyga för att våga tag steget att tag kontakt med någon man/kvinna idag.
Skulle bli imponerad om jag skulle bevittna detta.
Men gör en tråd med singelkvinnor och be dom tag kontakt med oss män där..
lägg upp en annons så skriver män eller kvinnor till Er?
-
Jag har också hört kvinnor säga att de inte vågar, och vill att mannen ska ta första steget.MathiasAnders skrev 2023-10-09 12:44:35 följande:Men självklart håller dom inte med..
Kan enbart prata från mitt perspektiv då jag tagit kontakt med kvinnor ute bland annat och fått infon att dom aldrig hade vågat gå fram till mig!
nu är jag inte ens i närheten av en 10a utan skulle se mig som en 5a kanske..
Men när kvinnor ser sig som oattraktiva så är det ett faktum för dom..
Självförtroende gör en kvinna mer attraktiv..
Att visa framfötterna och skinn på näsan!
man kan inte få mer än ett nej? -
Tycker det är intressant. För ofta så skiljer sig svaren år, beroende på vem som frågar....Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 13:12:14 följande:Ja du går ju mycket på hörsägen, du skriver alltid jag har hört osv.
Ja det är mycket man hör, det bästa är ju att gå erfarenheter.
Vad är ditt syfte med att hela tiden skriva i alla trådar, jag har hört att kvinnor .......
Om vissa kvinnor säger att kvinnor kan ta första steget så har ju dom gjort det.
Eller att dom känner kvinnor som, gjort det eller hur eller säger du att dom ljuger?
Varför skulle inte kvinnor kunna ta första steget?
Det är inte lika med alla gör det för dun vet alla kvinnor är inte likadana eller gör exakt samma sak, du t ex är ju inte som många andra män eller hur?
Du brukar säga att du är blyg men dun inser ju att inte alla andra män är det eller hur?
Män är och känner olika och gör olika, du förstår väl alla att även kvinnor är olika och gör olika.
Även om många kvinnor inte tar första steget så finns det ju självklart dom kvinnor som gör det.
Du behöver inte klumpa i hop kvinnor till att göra samma saker när inte män gör det.
Många kvinnor vill inte ta första steget men en del kvinnor gör det.
Så är det bara, inget man behöver ifrågasätta!
-
Kvinnor jag känner har sagt att de inte vågade, och tycker det är bättre att mannen tar första steget.MathiasAnders skrev 2023-10-09 13:22:45 följande:Som jag tidigare nämnde att i min värld har jag hört utav kvinnor JAG har gått upp till..
Ingenting är hörsägen utan fått det tilldelat till mig..
Jag skiter i vilket..
Lever mitt liv efter det jag ser som rätt och vill inte någon komma fram till mig så får jag kolla läget hos dom istället, om intresset finnes där såklart!
Har läst om många kvinnor som säger samma. -
Nej. Jag menar att svaren ser olika ut ibland, beroende vem som frågar.Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 14:38:03 följande:ja för män är olika och alla inte lika men kvinnor däremot är alla likadana och gör precis på samma sätt. kvinnor kan inte tydligen vara på olika sätt, det gäller bara män. Är det så du menar?
-
Jo, finns kvinnor som vågar. Men svaren ser ofta olika ut, beroende på vem som frågar.Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 14:34:04 följande:Så då betyder det att inga kvinnor tar initiativ? för du har hört att många inte vill det? menar du att det är samma som att inga kvinnor gör det?
du vet väl inte vad alla kvinnor gör och gjort?
du kan ju inte mena att du inte tror på att kvinnor gjort det även om många inte gör det. återigen ALLA kvinnor är inte lika och gör samma sak.
Om det finns män som är framåt och vågar och det finns män som är blyga säger det väl sig självt att det finns även kvinnor som är framåt och vågar och kvinnor som är blyga.
Du är ju inte lika alla män, då förstår du väl att även alla kvinnor inte är lika.
Det är väl en självklarhet! -
Inte jag heller. Men det är intressant att se att många är inkonsekventa och har dubbla måttstockar.DominantPoly skrev 2023-10-09 14:47:30 följande:
Jag borde verkligen ha dåligt samvete då i sådant fall, som inte bara har en utan två kvinnor.
Men när jag väljer partner så sitter jag inte och funderar på vad någon slumpmässig person på Familjeliv tycker om det.
-
Inte alls konstigt, då alla inte är lika. Däremot så är det intressant att många ändrar åsikt beroende vem som frågar.Anonym (Helt absurt!) skrev 2023-10-09 14:56:02 följande:
Men det är väl inte konstigt att man får olika svar ifrån olika personer, så är det väl alltid? är det ens något som behöver diskuteras överhuvudtaget?
för du låter som du ifrågasätter det!
Det är väl en självklarhet?