Jag är aldrig sugen på sex ( gift )
Gillar inte att prata om mitt privata liv . Men idag kände jag att jag måste få lite råd o tips ! Jag är en gift kvinna på 30 år. Jag gifte mig som 24 åring och var oskuld innan det. kommer från en kultur där de är väldigt strikt med sex innan giftemål ( Men vad jag har märkt under tiden då jag varit gift och börjat ha samlag ? jag är ALDRIG sugen på sex? jag vill aldrig ha de! Jag tar aldrig tag i de. Innan vi fick barn hade vi de lite mer men jag va aldrig sådär super sugen . Efter barn börja de göra lite ont vid samlag , jag har skyllt på de varje gång min man vill ha sex ! Att de gör ont . Det gör inte ont längre om ja ska va ärlig , jag tycker bara de inte är kul med sex! Jag njuter inte alls . Min man är ingen egoist i sängen heller , han e respektfull osv . Men det här problemet börjar ta på min man otroligt mkt. Han är oftare sur, blir lätt irriterad, pratat mkt med mig om att det inte är normalt att de ska vara på det här viset. Jag ser ser han är ledsen jag märker att han börjat bli mindre minfre ? kärleksfull ? mot mig . Vilket jag påpekat. Får till svar att han känner sig oälskad som har en fru som aldrig vill vara nära han vilket jag kan fatta!! tycker detta börjar bli så jävla jobbigt . Är det något fel på mig ?