Jag är aldrig sugen på sex ( gift )
Är du helt säker på att du älskar honom? Anledningen till att jag frågar är att jag själv aldrig innan min nuvarande pojkvän någonsin känt att jag vill ha någon inne i mig så mycket som jag gör med honom. Jag trodde inte innan under mina 38 år att det var möjligt ens att åtrå en man så mycket som jag gör med min nuvarande pojkvän.
Det kan också bero på en kombination av att ni inte är klockrent sexuellt kompatibla och att ni har för lite sex. Mina erfarenheter säger mig att regelbundet (dvs knulla ofta) hjälper sexlusten snarare än stjälper. Om du t ex aldrig är sugen på sex och inte ens ger en snabb avsugning om du är trött så kommer sexlusten hos dig dala ännu mer och till sist kan det vara jäkligt knepigt att hitta tillbaka till den. Jag brukade i tidigare relationer (som funkat relativt bra) se det som ett mål att åtminstone ha sex en gång i veckan på ett eller annat vis just för att undvika att relationen och sexlusten skulle dö helt. Oftast resulterade det i att jag började gilla det trots att jag egentligen inte var så sugen i början.