Jag är aldrig sugen på sex ( gift )
Jag valde min man själv och var oftare sugen på de i början av förhållandet! Men ganska snabbt märkte jag att det inte var något jag behövde ofta ! Jag klarar mig fint utan det. hur tråkigt det än låter ?. Men som en Man vad jag har fattat är de inte lika lätt att va utan de ! Gång på gång har jag lovat att bättra mig ! Men när man självmant inte ens vill så är de så svårt attt fejka att man är sugen . Trodde aldrig det skulle bli såhär .. vi är unga ? o jag känner redan 0 sex lust. Hur jävla tråkigt ?
är så rädd för framtiden . Är så rädd för han ska hitta en annan ? jag älskar min man. blir ledsen av Allt .vill ha ett bra sex liv samtidigt som jag vet att de aldrig kommer bli så ! vet inte vad vi ska göra ..
Kan du gå till en sexolog och få hjälp? Kan vara bra att få samtala kringsvept med en kunnig person som kan ge stöd?
Kan du kickstarta digsjälv med erotiska noveller eller sensuella filmer? Kan de få dig att tända till?
Är ni fysiska inlärning? Kramar, pussar, hålla handen? Närhet när ju mer närhet..