Inlägg från: Villblimamma98 |Visa alla inlägg
  • Villblimamma98

BIM oktober

@ememem testade du idag som du tänkte? Jag ska nog ge mig på ett test i morgon bitti även om jag vet att det är väldigt tidigt...

• Villblimamma98
    Ememem skrev 2023-10-08 21:59:43 följande:
    Ja, helt blankt självklart, men testet verkar iaf inte ge spökstreck. Jag har tänkt testa nu fram till äl+10, har jag inte fått plus då så avvaktar jag nog fram till bim. Har fått båda mina plus på äl+9 och med digitalt på äl+10.

I förmiddags fick jag som kraftiga hugg i nedre delen av magen och ryggen, varade inte så länge, men hoppas lite att det kanske var att ägget fäste.

Jag håller tummarna, det låter klokt. Jag har fått otroligt mycket mer finnar i ansiktet under dagen. Lite av ett utbrott. Brukar få finnar inmsn mens men inte så pass. Även känt typ som "milda vallningar" och trötthet. Kan mycket väl äv vara tecken på vad som helst eller mens. Men jag hoppas det tyder på något annat. 

• Villblimamma98
    Ememem skrev 2023-10-09 06:31:35 följande:
    Testade du idag? Mitt var tvärblankt, som väntat, men jag har lovat mig själv att jag inte får bli ledsen eller börja tappa hoppet förens efter äl +10.

Dagens graf ser dock rätt lovande ut.
    japp tog ett 5ml och ett 10ml och de var helt blanka... försöker inte bli ledsen... men är ju inte BIM förrän söndag för mig..
  • Villblimamma98
    Höst2023 skrev 2023-10-09 07:14:56 följande:

Verkar som jag har en kemisk-gravidet. Tempen gick ner i morse och graviditetstest var negativa.. Hur fort kom mensen för er som har fått en kemisk-gravidite?? Rynkar på näsan

Jag hade en i augusti. Mensen kom samma dag som BIM för mig. Beklagar 😢 
  • Villblimamma98
    Höst2023 skrev 2023-10-09 07:31:46 följande:
    Okej. Skulle haft min mens för 2-3 dagar sen. Så då borde den komma när som :( Bara att vänta på den nu då, så man sen kan börja försöka igen.. 

Du skickade inte med någon bild! Lägg ut den så kan vi se om vi ser något :) 

Ja då kommer den nog snart! Upplevde även mensen mycket rikligare då.

Jag lägger upp den här men veeeet att jag inbillar mig själv. Den är egentligen blank. Är bara äl + 8 dessutom! 

• Villblimamma98
    bebissugen91 skrev 2023-10-09 07:34:19 följande:

Hur ofta har ni sex nu under bebisverkstaden? Vi har varje dag under hela ägglossningsveckan. När man läser på så står det lite olika överallt... varje dag, varannan dag, var 3e. Man vill ju ändå maximera chanserna och inte missa äl

Vi brukar köra varje dag men denna gång testade vi varann. Dock körde vi både dagen innan äl och på äl
  • Villblimamma98
    Höst2023 skrev 2023-10-09 07:42:05 följande:
    Tyvärr ser jag inget. Men som du säger är väääldigt tidigt! Jag fick mitt plus äl + 14 var inget på äl +11, men sen så verkar mitt bli kemisk.. 
    ja precis får testa igen om någon dag helt enkelt..
  • Villblimamma98
    Höst2023 skrev 2023-10-09 15:53:55 följande:

Håller tummarna, för att det är något!! 

När du fick din kemiska-graviditet räknade du det då som en vanlig mens? Försökte ni direkt efter? Och inte behöver man åka till barnmorskan när det är så tidigt? Sorry för många frågor nu 

Jag räknade det som en vanlig mens och försökte direkt igen. Jag ringde 1177 som sade ingen läkarbesök behövs. det är tydligen jättevanligt och sker superofta men ofta märker man det inte så vidare man inte testar tidigt. Ofta kanske ens mens bara blir sen eller rikligare utan att man vet varför! Så förstod jag det ❤️
Svar på tråden BIM oktober