BIM oktober
@ememem testade du idag som du tänkte? Jag ska nog ge mig på ett test i morgon bitti även om jag vet att det är väldigt tidigt...
@ememem testade du idag som du tänkte? Jag ska nog ge mig på ett test i morgon bitti även om jag vet att det är väldigt tidigt...
Jag håller tummarna, det låter klokt. Jag har fått otroligt mycket mer finnar i ansiktet under dagen. Lite av ett utbrott. Brukar få finnar inmsn mens men inte så pass. Även känt typ som "milda vallningar" och trötthet. Kan mycket väl äv vara tecken på vad som helst eller mens. Men jag hoppas det tyder på något annat.
Jag tycker mig se en svaaaaag linje men vet att det är min
hjärna som spökar
Verkar som jag har en kemisk-gravidet. Tempen gick ner i morse och graviditetstest var negativa.. Hur fort kom mensen för er som har fått en kemisk-gravidite??
Ja då kommer den nog snart! Upplevde även mensen mycket rikligare då.
Jag lägger upp den här men veeeet att jag inbillar mig själv. Den är egentligen blank. Är bara äl + 8 dessutom!
Hur ofta har ni sex nu under bebisverkstaden? Vi har varje dag under hela ägglossningsveckan. När man läser på så står det lite olika överallt... varje dag, varannan dag, var 3e. Man vill ju ändå maximera chanserna och inte missa äl
Håller tummarna, för att det är något!!
När du fick din kemiska-graviditet räknade du det då som en vanlig mens? Försökte ni direkt efter? Och inte behöver man åka till barnmorskan när det är så tidigt? Sorry för många frågor nu
@bebissugen91 jag räknar dagen efter stegring