Förälder som aldrig tagit kontakt
Vad tänker ni är anledningen när en förälder aldrig tagit kontakt med ett barn trots att det inte gäller långt avstånd geografiskt?
Föräldern vet att barnet finns och har medgett faderskap. Barnet är nu vuxet.
Vad tänker ni är anledningen när en förälder aldrig tagit kontakt med ett barn trots att det inte gäller långt avstånd geografiskt?
Föräldern vet att barnet finns och har medgett faderskap. Barnet är nu vuxet.
Ville inte ha barn, fel att säga att blev lurad eftersom de alltid kan skydda sig själva men säger kvinna att hon har skydd så....
Blev far mot sin vilja är väl en tänkbar anledning.
Ville inte ha barn, fel att säga att blev lurad eftersom de alltid kan skydda sig själva men säger kvinna att hon har skydd så....
Skulle ju kunna handla om rädsla och skam.
Har själv en person i min närhet som är pappa till ett barn som han har svårt att träffa. Mamman har åsikter om precis allt. Jag har pratat med mamman och hon har åsikter om precis allt hos pappan. Alltifrån hur han doftar, om skorna är ekologiska och miljömärkta som pappan själv har på sig och det finns ingenting som han gör som är rätt. Hon vill kontrollera och regissera precis allt. Tillslut orka han inte träffa barnet med alla regler, för känslan blev ju tillslut att allt han gjorde va fel.
Skulle ju kunna handla om rädsla och skam.
Har själv en person i min närhet som är pappa till ett barn som han har svårt att träffa. Mamman har åsikter om precis allt. Jag har pratat med mamman och hon har åsikter om precis allt hos pappan. Alltifrån hur han doftar, om skorna är ekologiska och miljömärkta som pappan själv har på sig och det finns ingenting som han gör som är rätt. Hon vill kontrollera och regissera precis allt. Tillslut orka han inte träffa barnet med alla regler, för känslan blev ju tillslut att allt han gjorde va fel.
Din mamma verkar inte uppmuntrat kontakt precis. Inte för att det är hennes fel att han inte är involverad men hon bar dig i 9 månader, han kan ha svårare att visualisera ett barn och ju längre tid det gick tänkte han att du hade det bättre utan.
Min mamma gör så. Hon struntar fullständigt i mig. Frågar jag varför får jag bara som svar att hon såååå gärna vill ha kontakt ju, att hon saknar mig så mycket. Ljuger en rätt upp i ansiktet. Inte hört av henne på två år, märkte sen att jag var blockerad.