Äggdonation 2023/2024
Hej! Någon som planerar äggdonation och vill följas åt? Jag och min man har gjort sex IVF:er och tre FET utan och lyckas och vi har nu bestämt oss för att gå vidare med äggdonation. <3
Hej! Någon som planerar äggdonation och vill följas åt? Jag och min man har gjort sex IVF:er och tre FET utan och lyckas och vi har nu bestämt oss för att gå vidare med äggdonation. <3
Jag fick äntligen min mens idag och kan börja räkna ner till ultraljudet på torsdag i nästa vecka då de ska kolla slemhinnan etc Inför transfer. Tiden känns plötsligt evighetslång?
Jag fick äntligen min mens idag och kan börja räkna ner till ultraljudet på torsdag i nästa vecka då de ska kolla slemhinnan etc Inför transfer. Tiden känns plötsligt evighetslång?
Jag har testat positivt idag 🙏😭❤️
Jag väntar nu på att mensen ska börja, den skulle kommit i söndags (är ej gravid)! Jag tempar och kollar med digitala ÄL test sedan flera år och har stenkoll på cykeln så det är mycket märkligt? känns nästan som kroppen vill jäklas!
Jag tror de bedömer vilka mediciner man får beroende på situation. De skickar både inscannat recept på mail och orginal per post. Jag beställde medicinerna online på serpha, kostade ca 3000 kr. Några hundralappar billigare om jag hämtat ut på apoteket såg det ut som, men de sa att det kunde ta 7-12 dagar att få receptet på posten så vågade inte vänta. Beställde i fredags och de levereras idag.
Jag har testat positivt idag 🙏😭❤️