• Anonym (Kung På Landet)

Penis 22 cm. Hur många har det?

Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.

Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?

0,5 % av befolkningen eller vad?

• Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?
    Hurraa skrev 2023-10-01 20:32:04 följande:

Jag har 20 och grov

Kung du är...
  • Anonym (Jossan)

Jag vet att en medelkuk är ca 15 cm men har själv aldrig legat med en kille med så "liten". Verkar ha en viss förmåga att hitta eller dra till mig killar med stora kukar. 
    Min nuvarande kille har väldigt stor och han har legat med mååååånga tjejer. Det är nog som nån skrev tidigare att en kille med stor antagligen legat med fler än en kille med liten. Därför kan nog en del tjejer uppleva en normal som liten jämför med vilka andra de haft sex med.

Anonym (Jossan) skrev 2023-10-02 07:54:56 följande:

Jag vet att en medelkuk är ca 15 cm men har själv aldrig legat med en kille med så "liten". Verkar ha en viss förmåga att hitta eller dra till mig killar med stora kukar. 
    Min nuvarande kille har väldigt stor och han har legat med mååååånga tjejer. Det är nog som nån skrev tidigare att en kille med stor antagligen legat med fler än en kille med liten. Därför kan nog en del tjejer uppleva en normal som liten jämför med vilka andra de haft sex med.

Bara att gratulera dig som funnit man med stor kuk.

Det är något att bygga en framtid på.
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Kung På Landet) skrev 2023-10-02 16:17:09 följande:
    Bara att gratulera dig som funnit man med stor kuk.

Det är något att bygga en framtid på.
    Tack!! Ha ha!
    Ja han är verkligen en keeper! Att han är välutrustad är en riktigt trevlig bonus!
  • JohanJOLO

Det är mycket ovanligt. 1-2%.

Jag har strax under 22 cm och har i hela mitt liv konfronterats med ämnet "storlek på kuken". Medellängden, oavsett etnicitet, ligger på mellan 13-15 cm. Lite olika variationer.
    När man undersökt storlek på penis finns dock farhågan att de som har större är mer benägna att delta än de som har mindre. Så sanningen kan vara att snittet är något lägre.

1-2 av 100 antas ha större än cirka 20 cm eller 8 tum (19,6 cm).

JohanJOLO skrev 2023-10-04 09:37:16 följande:

Det är mycket ovanligt. 1-2%.

Jag har strax under 22 cm och har i hela mitt liv konfronterats med ämnet "storlek på kuken". Medellängden, oavsett etnicitet, ligger på mellan 13-15 cm. Lite olika variationer.
    När man undersökt storlek på penis finns dock farhågan att de som har större är mer benägna att delta än de som har mindre. Så sanningen kan vara att snittet är något lägre.

1-2 av 100 antas ha större än cirka 20 cm eller 8 tum (19,6 cm).

Låter sannolikt att ungefär en på hundra ligger på 20 cm.

Antar att de som har 20 cm eller mer också är de som stöd först i kön när Gud delade ut kukar
  • Anonym (Skrattar ihjäl mig)
    Anonym (Kung På Landet) skrev 2023-10-04 13:17:59 följande:
    Låter sannolikt att ungefär en på hundra ligger på 20 cm.

Antar att de som har 20 cm eller mer också är de som stöd först i kön när Gud delade ut kukar
    Frågan är vilken köplats de hade när Gud delade ut hjärnor Solig??
    Anonym (Skrattar ihjäl mig) skrev 2023-10-09 11:19:02 följande:
    Frågan är vilken köplats de hade när Gud delade ut hjärnor Solig??
    Oklart om det finns samband mellan stor penis och hög untelligens.
    Hur stor var Albert Einstens penis?
  • Anonym (Skrattar ihjäl mig)

Den här frågan finns ju i massvis av trådar. Men faktum är att de seriösa undersökningar som finns se Human penis size - Wikipedia inte på långa vägar visar upp sådana resultat.

• Anonym (?)
    Anonym (Skrattar ihjäl mig) skrev 2023-10-09 15:59:40 följande:

Den här frågan finns ju i massvis av trådar. Men faktum är att de seriösa undersökningar som finns se Human penis size - Wikipedia inte på långa vägar visar upp sådana resultat.

Hur kan så många trådar startas om storlek - och alla av killar?
    Hur uppstår intresset? ... och varför?
    Är kvinnor ens intresserade? Gäller stor kuk eller empatiskt man?
    Fattar inte problemet, om du inte är fixerad.

Tror att moderatorn ligger och sover nu.

Funderar på att lägga upp en snygg bild på min ståtliga krigare som svajar i luften...

• Tom Araya
    Pixie99 skrev 2023-08-08 14:15:18 följande:

Jag älskar såna här tramsiga trådar. Vuxna män som sitter och mäter centimetrar hit eller dit, ja kära nån. Ingen bryr sig om längden, verkligen ingen. Det hade varit mer intressant med hårdhet och grovlek, hur länge sedan han tvättade sig därnere,  samt antal minuter (eller sekunder) från en utlösning till nästa stånd. Då pratar vi om mer ... tja, operativa parametrar.

Inte bara vuxna män.... DrömmerSkrattande
  • Anna75g

Skulle tro att det är väldigt ovanligt med en 22cm lång penis. Har legat med ca 30 män i min ?karriär?. Av dom så har 26st uppskattningsvis varit i spannet 12-16cm. Inte mätt alla:) Två stycken exakt 10cm. Dom två största har jag dock mätt, var liksom bara tvungen ;) 21,5cm samt 26,5cm. Så visst finns det stora men det är väldigt ovanligt.

• Anonym (Jossan)
    Anna75g skrev 2023-10-10 09:24:37 följande:

Skulle tro att det är väldigt ovanligt med en 22cm lång penis. Har legat med ca 30 män i min ?karriär?. Av dom så har 26st uppskattningsvis varit i spannet 12-16cm. Inte mätt alla:) Två stycken exakt 10cm. Dom två största har jag dock mätt, var liksom bara tvungen ;) 21,5cm samt 26,5cm. Så visst finns det stora men det är väldigt ovanligt.

Då är det ca 6,7% som haft över 20 cm. 
    Det är antagligen en bit över genomsnittet. Teorin att män med stora kukar har sex med fler kvinnor än män med mindre kukar är nog inte helt ute och cyklar.....
  • Anonym (S)

Det är inte längden som spelar roll (om den inte är extremt liten eller extremt stor). Annars har grovleken mer betydelse. Men det viktigaste är hur den som har kuken använder dem. Har legat med killar som har mindre snopp och är bra. Sen har jag även vart med killar som har större och inte är så bra. Min erfarenhet är att de som har ansträngt sig mer för min njutning är de med något mindre snopp. De flesta av dom välutrustade jag legat med prioriterar sin njutning mer. 

Dessutom den som hade störst kuk av de jag legat med hade för stor så han kom inte ens in helt i mig. 

Min nuvarande kille ligger lite över snittet i penisstorlek. Tyvärr så är han inte den bästa i sängen heller. Dock väldigt skön men behövs mer än några minuters penetration för mig. Vi jobbar på det och jag berättar för honom hur jag vill ha det. 

• Nyfiken666
    Anonym (S) skrev 2023-10-10 10:30:10 följande:

Det är inte längden som spelar roll (om den inte är extremt liten eller extremt stor). Annars har grovleken mer betydelse. Men det viktigaste är hur den som har kuken använder dem. Har legat med killar som har mindre snopp och är bra. Sen har jag även vart med killar som har större och inte är så bra. Min erfarenhet är att de som har ansträngt sig mer för min njutning är de med något mindre snopp. De flesta av dom välutrustade jag legat med prioriterar sin njutning mer. 

Dessutom den som hade störst kuk av de jag legat med hade för stor så han kom inte ens in helt i mig. 

Min nuvarande kille ligger lite över snittet i penisstorlek. Tyvärr så är han inte den bästa i sängen heller. Dock väldigt skön men behövs mer än några minuters penetration för mig. Vi jobbar på det och jag berättar för honom hur jag vill ha det. 

Kommer han för snabbt menar du?
  • Anonym (Tjugotvå)
    Anna75g skrev 2023-10-10 09:24:37 följande:

Längsta uppmätta lär vara 25 cm?
Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?