• Anonym (Kung På Landet)

Penis 22 cm. Hur många har det?

Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.

Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?

0,5 % av befolkningen eller vad?

• Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?
  • Pixxel
    Pixie99 skrev 2023-08-08 14:15:18 följande:

Jag älskar såna här tramsiga trådar. Vuxna män som sitter och mäter centimetrar hit eller dit, ja kära nån. Ingen bryr sig om längden, verkligen ingen. Det hade varit mer intressant med hårdhet och grovlek, hur länge sedan han tvättade sig därnere,  samt antal minuter (eller sekunder) från en utlösning till nästa stånd. Då pratar vi om mer ... tja, operativa parametrar.

När man läser här i forumet så är det många kvinnor som bryr sig om penisstorleken.
  • Anonym (XXL)
    Anonym (Kung På Landet) skrev 2023-08-07 22:19:21 följande:
    Penis 22 cm. Hur många har det?

Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.

Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?

0,5 % av befolkningen eller vad?

Jag, när jag badat i isvak.
  • Anonym (?)
    Pixie99 skrev 2023-08-08 14:15:18 följande:

Jag älskar såna här tramsiga trådar. Vuxna män som sitter och mäter centimetrar hit eller dit, ja kära nån. Ingen bryr sig om längden, verkligen ingen. Det hade varit mer intressant med hårdhet och grovlek, hur länge sedan han tvättade sig därnere,  samt antal minuter (eller sekunder) från en utlösning till nästa stånd. Då pratar vi om mer ... tja, operativa parametrar.

Rätt intressant med de som mätt till 16,3 cm ... viktiga 3 millimeter i det fallet.
  • Anonym (Kvinna)

Vi kvinnor är inte bottenlösa så killen en snopp på 22 cm kanske inte är så mycket att skryta med 

• Anonym (Kung På Landet)
    Anonym (Ui) skrev 2023-08-08 17:48:17 följande:

Varför frågar du?

Anonym (TP) skrev 2023-08-08 14:00:32 följande:
    Hm. Satt ni i en grupp, runkade upp ett stånd, och hade sedan en oberoende domare som gick runt med en med en linjal i handen och förde anteckningar? Intressant. 
    Statens kontrollant kommer och mäter vid snoppmätartävlingen. Ungefär som Lottodragningen, representant från staten medverkar så det går rätt till. Varje millimeter är viktig.
    Anonym (Blä) skrev 2023-08-08 10:23:20 följande:

Haha alltså denna tråd! Ser för mitt inre öga hur TS springer runt naken i trädgården o skriker; jag är kung på landet, jag är kung på landet! Men nu vi pratar om storlek är väl ändå längden betydligt mindre viktig än omkretsen? hur tänker du kring det Ts? Ingen vill ha en 22 cm lång spik i brallan väl :)

Jo, jag sitter här och filosoferar med mina dryga 20 centimeter (obs! ironi). Börjar bli lite hungrig och dags att värma upp ugnen till 225 grader. Blir en portion Findus Wärdshus idag.
    Anonym (Ui) skrev 2023-08-08 17:48:17 följande:

Varför frågar du?

Bra fråga. Var bara något jag kom att tänka på.

• Anonym (Blä)

Hoppas det smakade bra TS, inte bra att äta o dricka så sent på kvällen dock, har hört att det är dåligt för prostatan :)

• Anonym (MWC)
    Anonym (Kvinna) skrev 2023-08-08 21:21:34 följande:

Vi kvinnor är inte bottenlösa så killen en snopp på 22 cm kanske inte är så mycket att skryta med 

Jag har 18 centimeter och når ofta botten på min älskarinna, min frus älskare har 23 centimeter och han når inte ända in i frun....
  • Anonym (TP)
    Anonym (MWC) skrev 2023-08-09 15:16:12 följande:
    Jag har 18 centimeter och når ofta botten på min älskarinna, min frus älskare har 23 centimeter och han når inte ända in i frun....
    Jag tror inte att "centimeter" är vad du tror att det är.
  • Anonym (Laura)
    Anonym (Kvinna) skrev 2023-08-08 21:21:34 följande:

Precis. Känns som alla killar som vill skryta med att de har 20-25 cm snopp inte är medvetna om kvinnans anatomi eller helt enkelt bara är en sån som inte bryr sig om hon har det skönt eller inte. 
Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?