Penis 22 cm. Hur många har det?
Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.
Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?
0,5 % av befolkningen eller vad?
Jag älskar såna här tramsiga trådar. Vuxna män som sitter och mäter centimetrar hit eller dit, ja kära nån. Ingen bryr sig om längden, verkligen ingen. Det hade varit mer intressant med hårdhet och grovlek, hur länge sedan han tvättade sig därnere, samt antal minuter (eller sekunder) från en utlösning till nästa stånd. Då pratar vi om mer ... tja, operativa parametrar.
Varför frågar du?
Jag älskar såna här tramsiga trådar. Vuxna män som sitter och mäter centimetrar hit eller dit, ja kära nån. Ingen bryr sig om längden, verkligen ingen. Det hade varit mer intressant med hårdhet och grovlek, hur länge sedan han tvättade sig därnere, samt antal minuter (eller sekunder) från en utlösning till nästa stånd. Då pratar vi om mer ... tja, operativa parametrar.
Vi kvinnor är inte bottenlösa så killen en snopp på 22 cm kanske inte är så mycket att skryta med
Varför frågar du?
Haha alltså denna tråd! Ser för mitt inre öga hur TS springer runt naken i trädgården o skriker; jag är kung på landet, jag är kung på landet! Men nu vi pratar om storlek är väl ändå längden betydligt mindre viktig än omkretsen? hur tänker du kring det Ts? Ingen vill ha en 22 cm lång spik i brallan väl :)
Varför frågar du?
Hoppas det smakade bra TS, inte bra att äta o dricka så sent på kvällen dock, har hört att det är dåligt för prostatan :)
Vi kvinnor är inte bottenlösa så killen en snopp på 22 cm kanske inte är så mycket att skryta med