• Anonym (Kung På Landet)

Penis 22 cm. Hur många har det?

Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.

Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?

0,5 % av befolkningen eller vad?

• Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?
  • Anonym (MWC)
    Anonym (Laura) skrev 2023-08-10 09:01:01 följande:
    Precis. Känns som alla killar som vill skryta med att de har 20-25 cm snopp inte är medvetna om kvinnans anatomi eller helt enkelt bara är en sån som inte bryr sig om hon har det skönt eller inte. 
    Skröt mest om att min fru är väldigt djup... Och det uppskattas av hennes älskare som kan få in hela sin utrustning.
  • Jim84
    Anonym (MWC) skrev 2023-08-10 09:47:40 följande:
    Skröt mest om att min fru är väldigt djup... Och det uppskattas av hennes älskare som kan få in hela sin utrustning.
    Eller så är den inte så lång om han får in hela?
  • Jim84
    Anonym (Laura) skrev 2023-08-10 09:01:01 följande:
    Precis. Känns som alla killar som vill skryta med att de har 20-25 cm snopp inte är medvetna om kvinnans anatomi eller helt enkelt bara är en sån som inte bryr sig om hon har det skönt eller inte. 
    Många killar tror att kvinnor har ett djup som en skollinjal. Har han en så lång snopp kan både han och hon skatta sig lyckliga för längst där inne sitter det en knapp (tänk hissknapp) som kan tryckas på och då kommer hon.
  • Anonym (40ish)

Fittan är ju väldigt varierande i djup både beroende på upphettning och var i menscykeln hon är. 20 cm kan vara svårt att få in ibland och ibland finns det ingen botten

• Anonym (TP)
    Jim84 skrev 2023-08-10 16:26:34 följande:
    Många killar tror att kvinnor har ett djup som en skollinjal. Har han en så lång snopp kan både han och hon skatta sig lyckliga för längst där inne sitter det en knapp (tänk hissknapp) som kan tryckas på och då kommer hon.
    Alla har nog inte förstått att du är sarkastisk. 
  • N0clue

jag har över 20cm, och en fet apadravya som gör att jag kan komma 3ggr utan några pauser. Piercingen gör den så ofantligt hård. dock så hade jag önskat att den var kortare. kvinnor låter inte mig dunka den i botten, utan trycker alltid ner händerna så jag inte ska komma in så djupt.

• Anonym (Manboy)
    Anonym (Kvinna) skrev 2023-08-08 21:21:34 följande:

Vi kvinnor är inte bottenlösa så killen en snopp på 22 cm kanske inte är så mycket att skryta med 

Genomsnittsdjupet för vaginan är väl 13-16cm till livmodertappen om jag inte minns fel?
  • Anonym (Tjugotvå)

För att svara på frågan så är det ju svårt rent procentuellt. Men har ett par i min vänskapskrets som har den längden eller längre.

Men de flesta män har man ju ingen aning om hur de ser ut där nere. Vilket är lite kul. Ibland hamnar man ju bredvid en vän eller bekant på pissoaren exempelvis och då händer det ju att man ser efter och tänker, ?jaha så han springer runt med en sån metmask/prinskorv/banan/gurka i byxan?. Och ibland, i omklädningsrummet, ser man en kille och tänker ?jäklar, han har nog en riktig bamsing i brallan, få se nu?, men så åker kläderna av och blottar en liten champinjon, en sån man inte ens kan se om den är slak eller hård.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (MWC) skrev 2023-08-09 15:16:12 följande:
    Jag har 18 centimeter och når ofta botten på min älskarinna, min frus älskare har 23 centimeter och han når inte ända in i frun....
    Min kille har bara 16 cm och han slår i min livmodertapp om har kör in hela skaftet 
  • Anonym (Laura)
    N0clue skrev 2023-08-10 17:39:18 följande:

jag har över 20cm, och en fet apadravya som gör att jag kan komma 3ggr utan några pauser. Piercingen gör den så ofantligt hård. dock så hade jag önskat att den var kortare. kvinnor låter inte mig dunka den i botten, utan trycker alltid ner händerna så jag inte ska komma in så djupt.

Och du fattar inte själv att du inte ska fortsätta att försöka göra så om flertalet kvinnor behövt trycka bort dig för att du inte ska göra illa dem under sex..? Hur jäkla kass får man vara på sex egentligen?

VILL du inte att kvinnorna du ligger med ska ha det skönt eller? Efter det har hänt EN gång borde väl vem som helst fatta att du inte ska ?dunka den i botten?.. 

Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?