• Anonym (Kung På Landet)

Penis 22 cm. Hur många har det?

Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.

Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?

0,5 % av befolkningen eller vad?

• Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?
  • Anonym (40ish)

Kan väl inte vara så värst ovanligt. 

Anonym (40ish) skrev 2023-08-07 22:23:24 följande:

Kan väl inte vara så värst ovanligt. 

vad grunder du det på?
  • 07Angel07

Jag känner många med den storleken, visst är den mer ovanlig än genomsnittet men många nordiska män som har 20 uppåt?men kollar man upp på nätet så är det ungefär mellan 7-9 procent med just den storleken?

07Angel07 skrev 2023-08-07 22:33:51 följande:

Jag känner många med den storleken, visst är den mer ovanlig än genomsnittet men många nordiska män som har 20 uppåt?men kollar man upp på nätet så är det ungefär mellan 7-9 procent med just den storleken?

Nästan 1/10 har +20 cm, enligt dina erfarenheter?
  • Anonym (Blä)

Är det viktigt? På en skala på 1-10 i viktighet. Du är ju ändå kung på landet ;)

• Anonym (Mia)
    Anonym (Blä) skrev 2023-08-07 22:46:27 följande:

Är det viktigt? På en skala på 1-10 i viktighet. Du är ju ändå kung på landet ;)

'Blä', eh?
    Anonym (Blä) skrev 2023-08-07 22:46:27 följande:

Nej, påverkar ju inte direkt min penisstorlek och ja, jag är kung på landet.
    Men är nyfiken på mkt och skulle vilja veta hur frekvent längden är. Kan det vara en på 250 som kommer upp i 22 cm?
  • Anonym (TP)
    Anonym (Kung På Landet) skrev 2023-08-07 23:33:22 följande:
    Nej, påverkar ju inte direkt min penisstorlek och ja, jag är kung på landet.
    Men är nyfiken på mkt och skulle vilja veta hur frekvent längden är. Kan det vara en på 250 som kommer upp i 22 cm?
    Enligt internationell statistik så är det ingen. Kanske en på miljonen?

https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

• Anonym (Hej)

Haha. 7-9 %.....eller hur. Blir alltid lika road av såna här trådar. Varför är folk så clueless? Googla, det är ganska simpel statistik. I väst är det väl runt 1 på 10 000 med den storleken. Snackar vi Asien är det nog nästan obefintligt få.

• Anonym
    Anonym (Kung På Landet) skrev 2023-08-07 22:19:21 följande:
    Penis 22 cm. Hur många har det?

Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.

Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?

0,5 % av befolkningen eller vad?

Av befolkningen? Du fattar att du kan ta bort ca 49,6% redan från början, va? Du är medveten om vilken del av befolkningen det är som har penis alls?
    Anonym (Hej) skrev 2023-08-08 00:14:06 följande:

Haha. 7-9 %.....eller hur. Blir alltid lika road av såna här trådar. Varför är folk så clueless? Googla, det är ganska simpel statistik. I väst är det väl runt 1 på 10 000 med den storleken. Snackar vi Asien är det nog nästan obefintligt få.

"Obefintligt få" var det ja ... Klassisk vetenskapsterm.
Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?