EnAnonumius skrev 2023-10-14 20:24:56 följande:
Då borde du ju hylla Russel Brand då.. Ni har ju det gemensamma att ni är respektlösa mot kvinnor.
Du med dina respektlösa förslag över att kvinnor skall begränsas sina val, så att misogyna insels skulle ha en "större chans" att bli valda av kvinnor.
Anonym (hej) skrev 2023-10-14 14:51:10 följande:
Är inte det här det ultimata beviset på att snacket om att misogyna män alltid hamnar på minusskalan för attraktion är en total bluff från er sida? Att utmåla incels som misogyna är bara en rationalisering av er för att legitimera att 30% fullt dugliga (mindre attraktiva) män ska tvingas in i sexlöshet.
Så var det dags igen. Du gillar att direkt ljuga upprepat va? Du älskar riktigt att trakassera dina debattmotståndare. Du har ju hävdat att lögn är en form av trakasserier.
Jag har aldrig utmålat incels (generellt i majoritet i grupp) som misogyna.
Jag har sagt upprepat om och om och om igen
att det finns två grupper av incels.
*) Insels som är ICKE misogyna.
*) Insels som är misogyna
När skall du få in det i din tjocka skalle, att jag har ALLTID delat in incels i två grupper? Aldrig?
Sedan så har jag sagt i från till dig flera gånger att jag vägra att stå till svars för vad andra skriver i denna tråden. De får stå för dem.
Far du med en direkt lögn till om vad jag har skrivit och inte skrivit, i mina inlägg, och tillskriver mig åsikter jag aldrig har haft, så kommer jag att anmäla ditt inlägg så att det bli raderat.
Sedan så lägger du av med, en gång för alla, att tillskriva mig åsikter jag aldrig har haft.
Jag skrev så här citerar mig själv från inlägg #7470:
"För mig är en bra attraktiv man (rent av prefekt man) en man som respekterar mig som invid och kvinna, och jag har samma värde som honom... "
(slut på citatet)
Jag skrev bara enkelt vad som är en attraktiv man för MIG. Det hade du sett om du hade läst ordentligt.
Hur kan du få det till att handla att det skulle vara ett sätt att tvinga mindre attraktiva män in i sexlöshet?
Alltså snacka om att du gör en rejäl tankevurpa.
Nej, jag har inget gemensamt med honom alls vilket framgår om du har sett dokumentären.
Ok, du delar upp incels i
misogyna och
icke-misogyna. Hur får du det att gå ihop att Russel Brand var misogyn och samtidigt högst upp på attraktionsskalan när du säger att misogyna incels hamnar på minus på en attraktionsskala?
Tänker du att misogynitet bara ett problem för incels men inte för män som har andra attraktiva egenskaper?