EnAnonumius skrev 2024-01-03 06:20:09 följande:
Om du hade A i betyg så borde din lärare se dig i dag.. Hen skulle nog definitivt validera om det betyget och ge dig ett F (eller IG eller / beroende på betygsskala). för du bevisar ju med all tydlighet på det motsatta.
Fick själv a, och det bevisar jag
b.la genom att jag kan skilja på "personliga pronomen" och "mängd/grupp", till skillnad från dig.
Anonym (hej) skrev 2024-01-03 03:34:41 följande:
Jag hade A i svenska. Vad hade du själv för betyg?
Jag undrar vad det är som driver dig och andra till dessa uppenbart ogrundade förolämpningar. "Dåliga betyg", "tappad i golvet", "hatar kvinnor" osv... Inget av det är sant och det vet du någonstans.
"Inget av det är sant och det vet du någonstans."
Jasså så nu får man inte tänka självständigt heller för dig?
A i svenska sa du? Då borde du ju kunna skilja på "förakt" och "hat". Att förakta något är inte samma sak som att man "hata något" per se.
Det har påtalats i denna tråden flertalet gånger om kvinnoföraktet som finns. Både av några män och de kvinnor som deltar i tråden.
Det är du som väljer att ignorera det, till och med sjunker så extremt lågt att försöka kväsa folk till tystnad med en otrolig omogen debatteknik som:
"det har vi redan avhandlat" och nu din nya variant "det du någonstans".Ha ha klara du inte av hettan så håll dig borta från köket..
Här är några adekvata motfrågor till dig..
Vad kommer ditt behov av att försvara misogyna incels. och anser att kvinnorna skall fixa jobbet åt dem så de får sex..
Varifrån kommer ditt behov av att anse att incels skall slippa att jobba med sig själva som personer, och för att fixa sin situation, så som vi alla andra människor får göra när vi har problem av olika slag?
Var ifrån kommer ditt behov av att anse att din lösning på problemet skulle vara den enda rätta lösningen?
Till skillnad från dig så klara jag av självreflektion..
Klart att du uppfattar det som ilska när du blir skarpt ifrågasatt. Fast ilsken, ha ha nej det är jag faktiskt inte.. Tycker bara att det är roande hur du försöker försvara dina idiot idéer om hur man skall lösa det för incelsen och försöker, med all tydlighet, kväsa folk till tystnad med "det har vi avhandlat" och "det vet du också någonstans".
Hade du "lilla" a i betyg från ett betygssystem som togs bort i början av 60-talet? Det är inte undra på att du inte förstår det här ämnet när dina erfarenheter av dejting är från 50-60 år sen. Ni hänger inte med, har förmodligen aldrig använt tinder och har ingen aning om vad incels är för något. Alla era kunskaper i ämnet grundar sig i ett kalla fakta-program på tv4 som bara lyfter fram de värsta exemplen.
På ett fördomsfullt sätt tror ni att en stor del unga män har blivit misogyna kvinnohatare istället för att för att se att förutsättningarna faktiskt ser annorlunda ut idag än för 50 år sen.
Min motivation grundar sig att jag genom hela min skolgång hart fått höra att jämställdhet är viktigt, för att senare i vuxen ålder upptäcka att det inte är jämställt i praktiken. Män och kvinnor behandlas hela olika. När jag sen ifrågasätter könsroller precis som jag har fått lära mig att göra är det istället jag som är problemet. Nej, jag tänker inte låta mig underkuvas av er fördomsfullhet.