Är incel något man förtjänar att vara?
Känner du dig sexuellt avvisad av dina manliga vänner? Nej, tydligen bara av kvinnliga vänner.
Jag har aldrig sagt att någon måste vara perfekt. Incels straffar ut sig själva däremot. Jag tror absolut att det beror på att incels ser kvinnor som en en annan typ av varelse, en del av misogyni. Det förklarar också varför du tror att sekvotering skulle vara ett framgångsrikt koncept för incels. Människan bakom könet ignoreras, jag tror absolut att det är därför incels misslyckas. Jag tror också att det är därför kvinnor undviker incels, läser man på Reddit så verkar kvinnor stött på den ena efter den andra misogyna mannen, de uppvaktar, berättar hur "snälla" dom är, hon avvisar och han visar sitt rätta (misogyna) jag. Tydligen så snappar hon upp det i förväg, något som han sänder ut, troligen anledningen till att han blev avvisad från början.
Vilket också får mig att tro att om det bara är en misogyn incel kvar på planeten så blir det inte något åka av för honom. Du projicerar dina egna känslor på kvinnor och tror det enbart är kvantitativa faktorer. Ser man vad kvinnor skriver bara i den här tråden så borde du förstå att det inte är så. Men du kör på som några andra män i tråden, ignorerar helt, eftersom det verkar gå i incels ideologi att inte betrakta kvinnor som mänskliga varelser som man kan lyssna på så är det helt i linje.
ser du skillnad på den misogynin i jämförelse med brand?
Du förnekar att incels är misogyna, trots att det till och med finns forskning som visar det? Gissar att du gör det för att låtsas som att det inte alls är något fel på incels, det är bara samhället det är fel på. Ganska narcissistiskt.
Det ÄR misogyna incels det är fel på, dags att ta in det.
Du kan ju läsa reddits berättelser om möten med /niceguys (dvs män-som-är-misogyna-men-samtidigt-narcissistiskt-uppfattar-sig-som-snäll) Det är min uppfattning om incels. Du visar samma beteende som dom, en "tyck synd om mig" för att sakteligen visa dina Sanna färger där du vill att fascistiska idéer ska genomföras så du kan ligga.