Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-31 14:45:32 följande:
    Jag ville poängtera att allt inte nödvändigtvis är ett val. 
    Jasså? Vad är det då? Har du inte ett val att vara på appen? Är du tvingad? Är du tvingad att svepa ja? Klart du har ett val.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 14:46:03 följande:
    Om ingen ska påverka kvinnors val, varför klagar du då på dessa män? 
    Jag klagar på de män som vill att kvinnan ska ändra sina val. dessa män anser sig berättigade en kvinna. Den attityden klagar jag på
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 14:47:33 följande:
    Om det är inte statens fel när någon har ett sexliv så är det inte heller tack vare staten som någon har ett sexliv. 
    Dr hjälper inte de som blir utan sex eller de som har ett sexliv. 
    Va? Vad menar du? Staten hjälper ingen med sex. Ingen. ingen. Ska jag skriva ingen igen? staten hjälper ingen med sex, varken man eller kvinna.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 14:48:34 följande:
    Förekommer det redan utan att ni protester något om det. 
    Vad förekommer hur?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 14:52:02 följande:
    Många personer klagar även på deras val.
    På männens val? Eller kvinnornas val?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 15:56:11 följande:
    Om sex inte ska fördelas lika så blir det ungefär samma sak. 
    sex ska inte fördelas lika. Det är inte något att fördela. ingen kvinna ska tvingas ha sex med en man mot sin vilja för att tillfredsställa en man. En man ska inte tvingas ha sex med en kvinna mot sin vilja. Dessa ensamma misogyna incel-män som vill ha sex kan ha sex med varandra om det är så
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 16:03:06 följande:
    Det är du som kallar det misogyn kvinnohatare. 
    Exempelvis jag är inte mot jämställdhet. 
    All jämställdhet? Eller bara den jämställdheten som gynnar dig? Hyckleri
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 16:04:48 följande:
    Och det finns personer som inte har sex.
    Och det är inte staten som ska se till att dessa personer har sex heller. Vill en person ha sex så får den göra det som krävs för att få lagligt sex med samtycke
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 16:20:07 följande:
    Jag ville poängtera att många som har sex snackar om att man ska förtjäna att ha sex, då skulle någon kunna ha en annan åsikt över vem som förtjänar det. 
    ingen förtjänar någonsin sex. Det är inte så sex fungerar. jag blir inte magiskt kåt av att min sambo lagar mat eller tömmer diskmaskinen. Att han gör det ökar däremot chansen att det kanske blir sex, precis som det skulle minska chansen om han lät bli. Men han förtjänar aldrig sex. det gäller även mig själv. Jag förtjänar inte sex. Att jag städar och duschar ökar chansen till sex, precis som det skulle minska om jag lät bli. Vad är svårt att förstå?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 16:30:03 följande:
    Då ska det vara till min fördel också, exempelvis förtjäna sex borde inte existera 
    vad ska vara till din fördel? Ska staten abonnera på en kvinna åt dig för att du inte kan attrahera en kvinna på egen hand? Ska staten tvinga en kvinna att ha sex med dig mot sin vilja? Staten ska alltså begå övergrepp och våldtäkt mot en kvinna som inte ger samtycke? Bara för att du inte lyckas dejta på egen hand? Eller vilken fördel är det du anser dig vara berättigad?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?