Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-28 21:51:17 följande:
    Din åsikt. 
    Dessutom ska det vara ointressant ifall män och kvinnor har liknade möjligheter för det ska inte vara rättvist 
    Det är fakta. Det är inte orättvist. För i relationer finns ingen rättvisa att åberopa. Det finns inga rättigheter eller skyldigheter inom relationer. det enda är att alla ska vara lagliga, dvs samtycke utan prostitution, utan hot, ingen minderårig eller någon i beroendeställning
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 21:51:59 följande:
    Du använder olika argument utan att du snackar om ingen rättighet 
    Det finns ingen rättighet till sex. Googla och se så kanske du lär dig lite om samtycke
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 21:52:52 följande:
    Och om det ska gälla det som du skriver. 
    Då är det ointressant om män och kvinnor får liknade valmöjligheter 
    Det är inte ointressant. Jag vill gärna se dig förklara huruvida du är hycklare eller inte. svara på frågorna
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 21:54:06 följande:
    Du skrev innan som det är okej för kvinnor att få ha valmöjligheter för kvinnor behöver bra sex. 
    Var skrev jag det? Var har jag sagt att endast kvinnor har rätt att svepa ja eller nej? du ljuger och hittar på saker när du får slut på argument
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 21:56:36 följande:
    Det finns ingen fakta som säger det är orättvist eller inte. 
    Rättvisa kan handla om något annat. 
    det är inte orättvist.
    anser du att kvinnor ska ha fri vilja? Anser du att män ska ha fri vilja?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:00:16 följande:
    Då borde du inte snacka om att sex och förhållande ska inte vara rättvist. 
    Om det inte ska vara rättvist då betyder det ju att din fråga inte betyder något.
    Det ska inte vara rättvist mellan oss. 
    Svara på frågorna. Vill du ha en kvinna du inte attraheras av?

varför får du ha preferenser men inte kvinnor? är dina preferenser viktigare?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:00:57 följande:
    Orättvist eller inte är en åsikt. 
    om du anser att det är orättvist att bägge könen kan använda sin rätt att svepa ja eller nej så har du inte varit med om mycket orättvisa
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:04:10 följande:
    Du skrev 
    "kvinnor sveper ja på de män de attraheras av. Det ökar chanser för bra sex. Sex med en man man inte attraheras av blir extremt sällan bra sex".
    Detsamma gäller en man. en man får väl troligen bättre sex med en kvinna han attraheras av än en kvinna han bara ser som ett hål väl?

om mannen bara ser kvinnan som ett hål är väl en fleshlight att föredra?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:05:24 följande:
    Du är bara intresserad i svaret som du vill höra. 
    Om det är samma sak så måste jag först ha liknade valmöjligheter i verkligheten som många andra har först. 
    du har samma valmöjligheter. valet är att välja ja eller nej. samma som kvinnor. vi har inga andra knappar än ja eller nej.

så bra, då har du erkänt att dina preferenser är viktigare än kvinnornas. Och ändå vill du inte erkänna dig vara misogyn kvinnohatare?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-28 22:07:16 följande:
    Din tolkning vad som är orättvist eller inte. 
    Dessutom jag snackar inte om nu att man får säga ja och nej i appar. 
    Jag snackar i allmänhet om sex och förhållande och där någon säger nej eller ja till någon som är intresserad i en. 
    Om du frågar en tjej om dejt i verkliga livet så har hon rätt att tacka nej tack. Hon har inte skyldighet att tacka ja. du har inte rättighet att få ett ja per automatik.

detsamma gäller om en kvinna frågar en man.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?