Meddelande borttaget
Inlägg från: nihka
|
-
-
Jo, det kan jag. Jag kan komma med orsak och verkan-förklaringar. Det är rätt glasklart varför vissa här inne avvisas, men det är inte mitt ansvar att fixa deras sexliv för jag har ju inte med deras sexliv att göra.Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:07:15 följande:Då skulle exempelvis du inte sagt vad du tycker om varför olika män blir utan sex.
Du borde ägna dig åt något mer konstruktivt än att bygga upp din avundsjuka kring andra människors sexliv. -
Nope. Jag talar om varför de INTE har ett sexliv/partner.Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:08:43 följande:Ni kommenterar visst andras sexliv.
-
Nej, urk, jag lägger mig inte i ditt sexliv. Du får knulla vem du vill, när du vill och hur du vill bara de är med på det. Jag ställer inte upp några creepiga "regler" om hur sex ska fördelas "rättvist" för dig eller någon annan.Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:16:04 följande:Och då lägger du dig visst i andras sexliv.
Att du inte ska ha något ansvar har inte något med om du lägger dig i eller inte. -
Det är helt upp till dig om du vill lägga ner tid på anonyma människor.Anonym (Eric) skrev 2023-10-15 14:18:08 följande:Att lägga så mycket tid på en anonym människa som vissa här gör är låååångt ifrån ett konstruktivt beteende.
-
Det är ingen "analys" att vilja reglera andra människors sexliv. Det är sjuka uttalanden.Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:17:04 följande:I så fall handlar det om en analys också när sexlösa män kommenterar andras sexliv.
-
Nej, ingen "måste" nånting. Alla kan fortsätta precis som de gör utan att du får knulla. Andras gemensamma sexliv och ditt sexliv hänger inte ihop på minsta sätt.Anonym (....) skrev 2023-10-15 13:13:32 följande:Då måste ni själva ändra på er och hur sex ser ut i samhället.
Om det inte är något som ska beröra dessa män så kan inte samhället kretsa till sex.
Ni måste göra sex till något som sker enbart privat och inte något som media snackar om. -
Samhället låter människor välja själva om de vill använda preventivmedel eller inte. Andras preventivmedel är inte heller nåt du har med att göra.Anonym (....) skrev 2023-10-15 13:27:37 följande:Då skulle samhället inte ha något exempelvis med preventivmedel att göra e5c.
-
Jo, det gör du. Dina inlägg står ut. Irrationella och ologiska både till form och innehåll och du har fått exakt noll gehör vilket jag misstänker även är fallet irl.Anonym (....) skrev 2023-10-15 13:35:23 följande:Jag diskuterar inte annorlunda än vad ni gör i denna tråd.
-
Nej, inga regler. Alla vuxna samtyckande får svinga från takkronorna bäst de vill.Anonym (....) skrev 2023-10-15 14:06:00 följande:Ni vill också i så fall skapa regler för vem som ska få knulla och hur mycket.