• Anonym (Jadu)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-07-18 19:34:56 följande:
    Nej, det har jag ingen aning om. Är dock övertygad om att det skulle bli lättare för alla att träffas i verkligheten. Där är konkurrensen mindre och kraven lägre.
    Om det nu är lättare för incels irl så är det ingen som hindrar er bara för att det finns dejtingsidor. Ge er ut i verkligheten, det kan ni nog behöva. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-18 19:39:31 följande:
    Det där tror jag är en förlegad myt. Lyssna på olika poddar så låter det helt annorlunda.
    Skillnaden är att för män, i alla fall om man ska lyssna på dig och anonym (....) Så räcker det med en fitta att tömma sig i och det spelar ingen roll om fittan sitter på satkärringen nummer 1. Bara kuken får sin fitta att spruta i. 

För kvinnor är det av stor betydelse vem kuken sitter på. För vem kuken sitter på avgör om det blir njutbart eller inte. Det avgör om sexet blir säkert eller farligt. Det avgör om man mår bra eller dåligt efteråt. Sex är bara viktigt för kvinnor om det känns bra, om man får njuta och om det känns tryggt. Och en man som bara vill ha en fitta att spruta i oavsett vem den sitter kan inte erbjuda något av det jag skrivit. Finns det bara män som bara vill ha en fitta att spruta i är det ingen som helst mening att ha sex övht. Män som dessutom tycker att kvinnor som inte vill vara bara en fitta att spruta i är oträttvisa horor som inte ställer upp i alla fall är fruktansvärt obehagliga och utgör en stor risk för kvinnan. Det är ren självbevarelsedrift att undvika såna män.
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (hej) skrev 2023-07-18 19:53:04 följande:
    Jag tror inte att incels är så dåliga och egoistiska människor som ni vill framställa dem till.
    Du gör verkligen ingen bra reklam för andra incels här i tråden direkt. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (Skild) skrev 2023-08-29 17:54:51 följande:
    Men herregud...även om jag har hög sexlust trots mina 57 år så knullar jag bara med män jag gillar.
    Om någon stöter på mig och jag inte gillar honom så blir det inget ändå. 
     Vilka märkliga teser du kommer med.  Hur har du fått en sån märklig uppfattning om kvinnor? 
    Ja verkligen. Jag är hellre utan sex resten av mitt liv än att ens skaka hand med vissa herrar här i tråden. Det finns inget mer avtändande än brist på intelligens och social kompetens. Finns ingen vettig karl finns ingen lust. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 15:47:03 följande:
    "Du ser inte ansträngningarna alla andra gör varje dag." 

Jag ska tänka på vad ni gör men du bryr dig inte om hur det är för mig
    Ingen här har bett dig att bry dig. Varför skulle jag vilja eller kräva att du lägger dig i mina privata bekymmer och serverar mig diverse skruvade lösningar som involverar att begränsa andra människors val och liv? Nä du Tack. Så pass ostädat har jag det inte innanför pannbenet att jag skulle kräva nåt sånt...det är fullständigt befängt och de flesta människor börjar förstå det redan i förskoleåldern....att mamma, pappa och de andra barnen inte bara dansar runt deras pipa och att man faktiskt får ta ansvar för sitt eget liv. 

Jag föredrar att sköta det privat då jag inte anser att omgivningen har någon som helst skyldighet att "hjälpa". Behöver jag hjälp får jag vända mig till vården som alla andra och se till att ta tag i mitt liv. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 16:47:58 följande:
    "Du anstränger dig inte ens för att ändra dina åsikter om kvinnor, i stället så väljer du att dyka djupare ner i det som håller dig borta från kvinnor."
    Det är ett forum. 
    Jag menade att man ska sympati för erat sexliv men inte för män i allmänhet som saknar sexpartner. 

Du frågar exempelvis inte hur det ser ut i andra sammanhang 
    Varför skulle jag vilja ha sympati för mitt sexliv? Det är ju helt skruvat och jag kan lova dig ingen är intresserad av din sympati för sitt sexliv. Vad betyder det ens?

Jag föredrar att så få som möjligt är involverade i mitt sexliv. Så sitt lugnt i båten. Ingen kräver av dig vad du kräver av andra....som ett litet barn. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-08-31 18:10:58 följande:
    Ge gärna en kommentar på. 
    EnAnonumius skrev 2023-08-31 17:48:10 följande:
    Fet direkt lögn från din sida.

Ingen i denna tråden har sagt att "sex ska inte vara rättvis"..

Det folk faktiskt skriver är att "sex är inte rättvist".

Lär dig att förstå att det är en signifikant skillnad mellan det som faktiskt sägs "sex är inte rättvist" från det du (felaktigt) hävdar att det säga "sex ska vara orättvist".

"
    Fet direkt lögn från din sida.

Ingen i denna tråden har sagt att "sex ska inte vara rättvis"..

Det folk faktiskt skriver är att "sex är inte rättvist".

Lär dig att förstå att det är en signifikant skillnad mellan det som faktiskt sägs "sex är inte rättvist" från det du (felaktigt) hävdar att det säga "sex ska vara orättvist".

"
    Helt ärligt nu. Jag tror att lösningen på dina bekymmer kan vara väldigt enkel. Antingen har du det extremt rörigt i huvudet och borde söka professionell hjälp. Eller så tar du en kurs i svenska och lär dig betydelsen av lite fler ord så ska du se att väldigt mycket kommer att klarna upp. För nu är det bara ett enda virrvarr av ord som är väldigt svåra att tolka och det många försöker förklara för dig är väldigt enkelt och och rena självklarheter för resten av oss. Det här är ingen omöjlig ekvation, det är lika lätt som 1 + 1 =2 och alla andra förstår det. 
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-09-01 22:47:24 följande:
    Känns lite som att försöka förklara för en foliehatt att jorden faktiskt är rund och inte platt. det är imponerande hur många kunskapssvaga och misogyna individer denna tråd har, om det inte är samma nick som hoppar mellan inlogg efter tillfälliga avstängningar. Kan ju hoppas på det sistnämnda för mänsklighetens skull.
    Brist på intelligens och total avsaknad av förståelse för hur mänskliga relationer uppstår och fungerar är nog det som ligger till grund för detta vansinne. Ingen normal människa vill ha såna människor i sitt umgänge frivilligt. 

Det går inte att kräva relationer till andra. Det blir och kommer alltid att bli osanna relationer. Enda lösningen för dessa individer är att försöka bli önskvärda, men de fortsätter att sträva efter motsatsen. Med deras "lösningar" kommer de inte bli något annat än det där bortskämda småsyskonet som mamma alltid säger att man måste låta få vara med som förstör hela umgänget. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jadu)
    Anonym (....) skrev 2023-10-15 13:25:13 följande:
    Och varför har de flesta personer sex då och ofta?
    Det är snarare som erat liv kretsar mer till sex. 
    För att de har någon att ha frivilligt sex med. Du har inte det så då blir du utan, vilket inte är någon överraskning för någon. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?