Anonym (Cloffe) skrev 2023-07-18 18:54:02 följande:
Varför hittar du på saker? Jag har aldrig sagt att människor som inte har sex är dåliga?
Du tror att dina åsikter inte märks. Jag kan berätta att även jag (som man) nosade upp dina misogyna åsikter efter några få inlägg. Kvinnor har bättre perception för sånt dessutom. Att du inte tror det märks är ganska naivt. I början så var det till och med uppenbart att du föraktade kvinnor iom dina uttryck om att incels känner sig värdelösa gentemot kvinnor. Du försökte hålla föraktet nere och föra en "teknisk" diskussion, men allt var solklart väldigt tidigt.
Du är ganska obehaglig då du vill få till en lagstiftning som begränsar kvinnor fria val. Du ser kvinnor som en homogen massa, är avundsjuk, missunnsam, allt är orättvist. Incels bör inte ha kvinnliga vänner för i din värld så kan han känna sig avvisad i så fall, vilket innebär att du ser kvinnor som enbart vandrande vaginor.
lägg benen på ryggen kvinnor.
Jepp. Värderingar märks ganska omgående. Irl tog jag det på ett ord: "knickedicker". Så benämnde en man såna som han träffat på på semestern. Jo, semestern hade varit jättebra med sol och bad och billig mat och öl, om det inte hade varit för de inhemska "knickedickerna. Du vet ju hur de är..."
Tack och hej leverpastej för den konversationen. Och så dammolnet efter min sorti och en "Va, ger du mig inte ens en chans".
Helt clueless.