Är incel något man förtjänar att vara?
Det är kvinnors eget ansvar om de vill göra abort, det är deras kroppar. Det är ingenting som skall belasta män, varken ekonomiskt eller på annat sätt
Kvinnokliniker borde avskaffas eller bekostas uteslutande av kvinnor, eftersom män inte har någon nytta av dessa.
Tonårstjejer som tycker att på skolan skall det finnas sanitetsutrustning (bindor etc.), dom måste verkligen själva bekosta detta. Dom får anstränga sig mer, t.ex. genom helg och sommarjobb. Det är verkligen ingenting som den manliga kommunledningen/skolledningen skall behöva bry sig om.
Alla ovanstående meningar här är exempel på egoistiskt tänkande.
De företeelserna jag nämner här är självklart inte samma sak, men alla har samma grund i ett egoistiskt tänkande.
Min fråga är Skall vi ha ett egoistiskt samhälle?
Svara bara Ja eller Nej.
Jag ser sällan män bry sig om att kvinnor far illa i vården (och det gör de enligt forskningen), så vi har väl redan det egoistiska damhälle du beskriver?
- Vad gäller abort är det en man inblandad som också borde betala isf.
- Kvinnokliniker, tänker du på för precentivmedel? Isf är män inblandade. Tänker du för graviditet? Även där är det i de flesta fall män inblandade som borde vara med och betala.
- Ja, tjejer eller deras föräldrar betalar menaskydd själva idag. Försöker du ändra det så alla ska betala det eller va?