Jag ser fortfarande inte att jag skrivit om gängkriminella.
Däremot har jag skrivit om flyktingar och nyanlända, men det är intressant att du direkt tolkar det så.
Anonym (Perka) skrev 2023-08-16 20:41:57 följande:
Nej. Lovar att jag träffar betydligt fler nyanlända än du gör. Många vill träffa någon med samma kulturella bakgrund, speciellt när att strta om livet i Sverige ör så pass omvälvande som det är, och sen dröjer det (som du själv säger) ÅR innan man kan språket och är en del av samhället.
Vad säger det om incels, som fått allt gratis redan av att födas här, om de då slås ut direkt?
Anonym (hej) skrev 2023-08-17 21:31:32 följande:
Du skrev att både incels och gängkriminella är män som befinner sig utanförskap. Den ena gruppen lever utan sex/relationer och den andra gruppen beordrar skottlossningar mot trapphus. Det är en ganska stor skillnad tycker jag. Du verkar ha en mer ursäktande attityd mot gängkriminella än mot incels, vilket är helt uppåt väggarna. De ska inte få hjälp, utan 25 år i fängelse.
När du påstår att incels har fått allt gratis. Vad är det de har fått som ingen annan har rätt till eller som gängkriminella har missgynnats av? En kriminell kan få en bostad av socialtjänsten. Hur får du det till att incels har fått allt gratis?