Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (hej) skrev 2023-08-26 01:53:35 följande:
    Det är omöjligt att ingen, 0%, inte skulle vara attraktiv för någon.
    får de 0 matchningar idag så kommer det bli 0 matchningar sen med. Kvinnor kommer inte ändra sina preferenser *till det bättre* som fördel till dig och incels. Utan om du reglerar och försöker kvotera ut kvinnor kommer preferenserna snarare ändras *till det sämre* för er. Vad tror du kvinnor tycker om män som ser en kvinna som en lagstadgad rätt? som ett objekt? Tror du verkligen att vi kommer *oh yeah baby*?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 01:48:42 följande:
    Nej, det är du som har slut på argument. Vad som är brottsligt går att ändra på. Det är inte statiskt.

Du som aldrig har haft problem med dejting kan inte uttala dig om att andra ska acceptera att de inte har det lika bra förspänt som dig. Det är faktiskt väldigt oförskämt att göra så och visar på en stor grad av bortskämdhet.
    om man kan ändra på vad som är brottsligt så kan likaväl dina fascistiska förslag bli brottsliga. eller är det inte lika kul när det drabbar dig? vi kanske skulle införa böter för spridandet av incelpropaganda, likaställa det med terrorism. Passar namnet terrorist-incels. alla som vill inskränka på de rättigheter vi har borde bötfällas och låsas in enligt lagen om psykiatrisk tvångsvård. vad tror du om det? det skulle tvinga er incels till att sluta sprida dynga, och ni skulle få tvångsvård tills ni själva förstår och inser vilken dynga ni spridit. 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 01:50:43 följande:
    Jaha, så en man kan inte vara feminist då heller för att det inte gäller honom själv?
    Jämför du feminism med incels? hur kan allas lika värde och samma villkor för alla jämställas med incels som är misogyna och som förväntar sig ett silverfat från staten? Dessa män står inte bakom allas lika värde och samma villkor för alla. de kräver positiv särbehandling för att de är okapabla att ta ansvar för sitt eget liv
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 17:45:10 följande:
    Nej, yttrandefriheten är skyddad av grundlagen. Du har inte rätt att förbjuda åsikter som du inte håller med om. Man undrar hur du ens kan ha gått i skolan. Den typen av saker får man lära sig redan i grundskolan.
    Undra vem som gått i skolan. Du får inte sprida rasism, hets mot folkgrupp etc det är inte en del av yttrandefriheten. så det går absolut att lagstadga mot sådana mot dig. Och det är ett troligare scenarie än att lagstadga med böter mot folk som dejtar för mycket.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 17:57:56 följande:
    Problemet med det synsättet är att om några förbättrar sina profiler mycket så kommer de med näst sämst profiler att hamna utanför istället. Det blir en intern kannibalism som fortsätter så länge man inte tar bort konkurrenssituationen.

Normalt sett borde en man med en sämre profil kunna matcha med en kvinna med en sämre profil. Det ska vara lika villkor för alla. Varför är det för mycket begärt att apparna ska fungera så?
    Du inser inte att det kommer alltid bli män som ratas när det är överskott av män? Enkel matte. Eller ska du ändå godkänna polyamori om kvinnorna kunde leva med två incels istället för två män hon attraheras av? det är alltså lagligt att dejta flera tafatta kvinnohatande incels men inte män med goda värderingar? inser du inte ens vad det är för propaganda och fascistisk världsbild du försöker skapa i dessa sjuka fantasier?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 17:51:01 följande:
    Du står inte bakom allas lika värde om du tycker att "det är så det ska vara" att bara vissa män får dejta via appar men alla kvinnor. Hur menar du män och kvinnor behandlas lika av dig när du tänker så?

De som har blivit serverade ett silverfat är den grupp som du tillhör, genom digitaliseringen. Före internet fanns hade du aldrig haft den maktposition som du nu använder till att nedvärdera andra.
    Att alla har lika värde betyder inte att jag ska tvingas attraheras av en gris eller dejta en kvinnohatare. eller tror du att kvinnor går igång på sånt? Och tänker *varför välja en god man när jag kan få en rövhatt* 
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 17:57:56 följande:
    Problemet med det synsättet är att om några förbättrar sina profiler mycket så kommer de med näst sämst profiler att hamna utanför istället. Det blir en intern kannibalism som fortsätter så länge man inte tar bort konkurrenssituationen.

Normalt sett borde en man med en sämre profil kunna matcha med en kvinna med en sämre profil. Det ska vara lika villkor för alla. Varför är det för mycket begärt att apparna ska fungera så?
    Och hur ska man ta bort konkurrensen när problemet är överskott på män? Och att många av de män inte tilltalar kvinnor år 2023. ska det lottas ut? eller hur ska du magiskt lösa konkurrensen? Det hjälper inte med reglera appar
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 18:19:24 följande:
    Jag sprider inte hets mot folkgrupp. Det där är allvarliga saker som du inte kan beskylla vem som helst för. Jag presenterar en idé och det är jag helt skyddad av grundlagen att göra. Din vilja att förbjuda mina åsikter är odemokratisk
    Sa jag att du spred det? Eller har du återigen problem att läsa? jag sa att det är ett brott att sprida och man inte kan gömma sig bakom yttrandefriheten. så det går absolut att uppdatera hets mot folkgrupp, du hetsar mot populära män och vill avskaffa dessa för egen vinning. men gör dig själv en tjänst genom att studera lite: https://www.antagning.se/se/start
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 18:21:48 följande:
    Nu jämför du män med grisar och säger dig samtidigt stå för alla människors lika värde. Den ekvationen går inte ihop.

Vanliga män är inte grisar.
    Vad skrev jag att alla män är grisar? vet du vad en mansgris är? Det är en man som aldrig kommer få ett ja, eller borde få ett ja. en mansgris är en misogyn incel.

något mer du ska förvränga och hitta på?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-26 18:23:26 följande:
    Problemet är inte mansöverskottet, utan att de mest populära männen på tinder gör sig tillgängliga för nästan alla kvinnor.
    bli populär själv då. Så är problemet löst. Kvinnorna kommer inte ändra sina preferenser.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?