-
Jag betalar inte men jag kom åt den. Det står INTE det du påstår och det kanske du kan se om du bemödar dig med att läsa i orginalkällan isf att lyssna på nån bloggsnubbe.Anonym (hej) skrev 2023-08-11 01:08:48 följande:Originalkällan är tidningen Washington Post som är som DN/SvD i USA. Det syns på bilderna och graferna. Washington Post har dock en betalvägg, så man kommer inte åt deras hemsida.
-
Hörru Flash, det blir ingen muff för gnällande ratade. De måste kvala in precis som alla andra.Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-08-11 21:44:39 följande:
Nä, i den här tråden diskuterar vi ensidigt och uteslutande hur det är fel på alla Incel och hur otäcka dom är.
Det är inte tillåtet att ta upp andra perspektiv eller visa förståelse för människor som lider svårt. Paralleller med andra grupper och dessa parallella lösningar är inte tillåtet.
Att komma med förslag på lösningar av Incel-problematiken är inte tillåtet.
Om någon kommer med någon annan lösning än att Incels måste skärpa till sig och ?skaffa sig folkvett? så måste detta också nerkämpas med alla medel.
När någon antyder att staten eller samhället har ett ansvar måste sådana inlägg i tråden bekämpas. Det är uteslutande Incel-mannen som skall stigmatiseras, det är själva målet med diskussion.
Målet är inte att hitta en lösning.
Alla medel är tillåtna i denna rabiata ultrafeministiska kamp: förtal, lögner, förnekelser och anklagelser.
Det behövs ingen balans, ingen vidsynthet, inget flerperspektiv, ffa det behövs inte ett manligt perspektiv.
Är detta rimligt, Palle?
Eller tycker du att alla bara kan sätta sig ner och gnälla över att de inte får allt de tycker de "förtjänar" och så ska samhället leverera kvinnor, män, bilar, hus kanske en liten ö i Karibien?
Jag liiiider så svårt över att inte ha allt jag "förtjänar" Bär mig!
Jag är helt emot tilldelning av människor, men om det skulle bli verklighet skulle jag vilja tilldela dig en rabiat ultrafeminist. Hahahaha! Det vore väl nåt! -
Jaha. Du tänker så. Jag tänker mer att de riktiga långkörarna till försvar för gnällpottorna är här för att vädra sin egen frustration över att det inte har gått så bra för dem själva i livet och känner sig personligen träffade av den kritik som framförs mot incels som skyller sin situation på andra. Kanske lever de i en Siri- eller fantasirelation eller så har de sent i livet ändå lyckats hittat nån men har inte lyckats frigöra sig från känslan att vara bortvalt, ratad och misslyckad varför den sköra ytan krackelerar gång på gång.Anonym (Palle) skrev 2023-08-11 23:11:43 följande:Jag är helt övertygad om att de riktiga långkörarna i tråden mest är här för att vädra sin egen frustration. Likt en rasist finner man en ventil i att gå ihop med några och hata en annan grupp gemensamt. Det ger både en bra känsla av att man står på rätt sida och man kan kanalisera sin egen frustration.
Det är inte många i tråden som klarar av att diskutera ämnet mer neutralt, som ett samhällsproblem.
En del inbillar sig till och med att de är neutrala och kämpar som små illrar för att bita sig fast i ännu en verklighetsfjärmad föreställning. -
Hahaha! Var glad för att du får det för staten Flash.Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-08-12 10:15:02 följande:Jag tackar vänligt men bestämt Nej, till dig.
-
Jomen precis. Alla åtgärder som föreslås för att kvinnor ska välja annorlunda än idag grundar sig dock i tanken att alla har rätt att bli valda.Anonym (Fol) skrev 2023-08-10 22:10:17 följande:Det är ingen rättighet att bli vald av kvinnor.
Och alla galna åtgärder som har presenterats så här långt har gått ut på att kvinnor ska sänka sina krav, drogas, med statlig inblandning "förlora privilegier" som by the way bara existerar i vissas fantasier, importeras och på andra sätt utan kompensation offras till de som känner att de har en rätt att kompenseras.
Det lyser fullständigt tomt på (galna) förslag som incelcertifiering och kompensation till kvinnor som tar sig an en misogyn såsom köp två betala för en med statligt stöd till kvinnor i form av kostnadsfria antikräktabletter och en ö i Karibien om man likt bankernas reklam "byt inte bank utan skaffa en till" dubblar upp.
Nänä, för vi ska låtsas som det är kvinnorna och kvinnornas ovillighet att välja vissa män som är problemet. Alltid någon annans fel. Alltid, alltid någon annans fel. -
Då går man till sig själv och frågar sig VARFÖR man blir dissad av den man vill ha istället för att försöka hitta förklaringen hos alla andra.Anonym (Palle) skrev 2023-08-11 23:15:13 följande:Jag säger inte att alla blir så, bara att det är ett fullt rimligt förfarande rent psykologiskt om man blir dissad, upplever ett utanförskap och stigmatiserad av samhället.
Du vet att den farligaste mannen är någon som inte har något att förlora.
Var det du som startade den galna tråden där TS tyckte att man, alltid någon annan, skulle producera filmer där en normal kvinna fastande för ett creep och sedan levde de lyckliga i alla dagar, för att liksom sälja in gruppen och där även våldsamma män skulle kunna typ rehabiliteras av en varsam kvinnlig hand? Kvinnors personliga säkerhet skulle alltså offras för att farliga män som inte har något att förlora skulle vändas. Fast 3 dm längre trådstartstext.
Extremt sjuk trådstart. -
Så resonerar ensamma män, men inte de som har anammat den sk incelkulturen. För den första gruppen finns förutsättningar för att det så småningom ska lösa sig, medan de som delar incelkulturens värderingar förflyttar sig längre och längre ifrån sitt mål desto djupare de sjunker ner in incelkulturträsket.Anonym (L) skrev 2023-08-11 21:49:37 följande:Jag har aldrig haft sex, har alltid blivit nobbad. Men inte f-n är jag så korkad att jag tror det är kvinnornas fel att de inte tänder på mig. Man kan bli deprimerad, förtvivlad, frustrerad, ja visst, och det drabbar nog de flesta som inte hittar någon. Jag själv har känt av allt detta. Men att skylla på andra att det är deras fel att de inte tänder på mig är bortom detta. Det är så verklighetsfrånvänt det kan bli. Jag har ingen förståelse för sådana känslor.
-
Lika galna förslag där som här. Vill du att jag ska länka så kan du köra ditt det-är-så synd-om-denna-så-utsatta-grupptugg där också?Anonym (Palle) skrev 2023-08-12 11:41:16 följande:Jag svarar på ditt andra stycke: Jag har absolut inte startat en sådan tråd.
-
De enda som håller med dig är ju incelsen själva i den mån du ens vågar prata med dem.Anonym (Palle) skrev 2023-08-12 15:14:09 följande:Min utgångspunkt är att jag inte lägger energi på dig. Du och jag tycker så pass olika och kommer aldrig att komma någonstans i en diskussion.
Fortsätt du att lägga din energi på att försvara de stackars incels som inte får knulla reglerat ett par gånger i veckan. De blir säkert både mer knullade och färre i antal av att du hjälper dem att ytterligare intala sig att det är något de har rätt till och ett mål alla kvinnor ska förverkliga åt dem. Heja! -
Jepp, det ska vi. De får fortsätta att inte ha sex om de inte lyckas attrahera någon. En utmärkt lösning.Anonym (Palle) skrev 2023-08-12 15:18:00 följande:
Det blir ju fler och fler incels.. ska vi fortsätta på samma sätt då? Och lösa det genom att svara upp med fler och fler psykologer?
Det är ett samhällsproblem och det behöver även diskuteras som ett sådan, även om jag inte för den sakens skull lyfter bort ansvaret på dessa bittra herrar.
Nej det är inget "samhällsproblem" att en del människor inte lyckas attrahera någon utan individens problem. Och så länge de inte försöker skjuta över ansvaret på någon annan är det ingen som ser snett på dem för det.