• Anonym (Hm)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2024-01-18 13:29:07 följande:
    Hur kan det vara mannens fel om kvinnan inte ger sex? 
    ingen kvinna ska ha sex mot sin vilja
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2024-01-18 13:57:22 följande:
    Varför ska kvinnan ha sex med en man hon bara vill vara vän med?
    Varför ska kvinnan ha sex mot sin vilja?
    Undrar jag med
  • Anonym (Hm)
    Anonym (....) skrev 2024-01-20 19:33:21 följande:
    Det kallas att förtjäna sex men inte när kvinnor gör samma sak. 
    Det handlar inte om att förtjäna 
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Perka) skrev 2024-01-20 19:57:43 följande:
    Hur respekterar kvinnor inte mäns preferenser? 
    Undrar jag med
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-21 15:51:07 följande:
    Du antar en massa saker om mig, att jag ska vara en äldre, socialdemokratisk feminist. haha!!! Bara för att jag inte håller med om dina fascistiska idéer om sexkvoteringar! Antar du alltså att yngre, icke-socialdemokratiska, icke-feminister håller med dig alltså?

Tror du att socialdemokraterna vill införa sexkvoter och dejtingappsreglering med den artikeln? Tror du att kvinnors rättigheter och friheter ska inskränkas för att tillfredsställa mäns knullande iom den artikeln?
    +1
  • Anonym (Hm)
    nihka skrev 2024-01-21 17:39:09 följande:
    Ja, staten kanske kunde stå med särskilda busslinjer, anropsstyrd "Knullexpress" Glad
    Glad
  • Anonym (Hm)
    Anonym (....) skrev 2024-01-22 18:28:43 följande:
    Folk vill ha ett apartheid-samhälle och de är inte medvetna om varför olika incelmän blir arga. 
    Sex har inget med det att göra
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Anna) skrev 2024-01-22 21:41:53 följande:

Incel är väl ingen som har mindre värde.
    Det är ju ofta effekterna av det som blir lite patetiskt.
    Träffar man ingen som man har kemi med så är det ingens fel och man kan inte skylla på någon annan.
    Ofta har de incels som florerar här både offerkofta och martyrskap att bära.
    Psykologer behöver inkomst de med.

Så sant
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2024-01-22 23:18:01 följande:
    Varken sex eller orgasmer är något som kan fördelas så det kan du sluta tjata om.
    Precis så är det
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Man) skrev 2024-01-24 18:49:36 följande:
    Konstigt inlägg. Vad vill du uppnå med det och tycker du det ska till någon lagändring för att komma tillrätta med den här orättvisan du upprepar dig om?
    Håller med, konstigt
  • Anonym (Hm)
    Anonym (hej) skrev 2024-01-24 19:02:54 följande:
    Ok, så du tycker alltså att det inte går att skylla på dejtingappar precis som det inte går att skylla på vapnet vid ett brott.

Varför ska vi då ha vapenlagar och stränga regleringar av vapen när det är heligt för dig att dejtingappar ska vara helt oreglerade?
    Det går inte att jämföra dejting och vapen
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Sol) skrev 2024-01-24 19:07:02 följande:
    Du tror inte att vi har vapenlagar för att det är olagligt att döda?

Eftersom det är lagligt att dejta så behöver vi inte ha regler för apparna.
    +1
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Sol) skrev 2024-01-24 19:24:22 följande:
    Fast nu pratar vi om incels, inte sugerdating. Vanlig dejting mellan två samtyckande parter är lagligt och behöver inte regleras. 
    Precis
  • Anonym (Hm)
    EnAnonumius skrev 2024-01-24 20:41:35 följande:
    Nej man skyller inte på vapnet vid brott.. Då det är inte vapnet som begår brottet, utan det är människan som begår brottet och kan använda vapen som hjälpmedel.

Sedan så kommer du, igen, med en direkt lögn om mig som person och vad jag anser&tycker.
    Fast det är ju inget nytt, det verkar ju vara din melodi att dra till med direkta lögner,när du inte kan styra diskussionen dit du vill ha den.
    Jag har aldrig hävdat att dejtingappar är heliga. Kommer aldrig att göra det heller.

Vi har vapenlagar för att minska risken att det sker dödsskjutningar, då det fortfarande krävs en människa för att kunna döda med en pistol.
    Hur du än vrider på det så kan du aldrig ta bort människan ur ekvationen och att det är människan som begår dödsskjutningen.

P.S
    Skall bli intressant att se vad din nästa lögn kommer att bli nu.
    Precis så
  • Anonym (Hm)
    Gurksoppa skrev 2024-01-24 22:16:09 följande:
    😂 väktarna på krogarna ska givetvis dokumentera med, så skatteverket kan få in alla eventuella överträdelser. Tyvärr Kalle du knullade med 5 olika damer förra året, nu är det skattesmäll och sexförbud för dig. Fotboja tills stackars Palle också får knulla 5 damer, han ligger ju efter nu på grund av dig. aja baja 😂 någon rättvisa måste vi ju ha 🤡
    Anonym (Sol) skrev 2024-01-24 22:49:24 följande:
    Det kan kanske regleras i deklarationen. Skattetillägg för extra orgasmer 🤪

Skrattande🤣
  • Anonym (Hm)
    Anonym (....) skrev 2024-01-25 14:41:56 följande:
    Kvinnor vill att orgasmer ska fördelas. 
    Orgasmer mellan sexpartner=gynnar kvinnor
    Sexpartner åt alla personer=missgynnar kvinnor 
    Inte sett att någon kvinna vill att orgasmer ska fördelas
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:42:34 följande:
    Skulle en polare berätta för mig att han själv bara såg till att få orgasm och använde sig av argumentationen att hon ska acceptera orgasmlöshet för annars så lämnar han henne så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Det skulle man
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?