• Anonym (Hm)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Skild) skrev 2023-09-27 14:03:32 följande:
    Ingen tänker så. Ingen tänker "sex är viktigt  för mig och ingen annan". 
    DU tänker bevisligen (efter att ha läst ditt obegripliga svammel i veckor)  att du har rätt att knulla även om 0 människor på jorden vill knulla med dig. Någon måste ställa upp och knulla fast de inte vill, i din värld. 

Hur är det möjligt att du får hålla på och kapa i oändlighet. Men du genererar iofs rörelse i forumet. Precis som den andre kvinnohataren. 
    +1
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2023-10-02 19:01:57 följande:
    När jag var singel så var det helt frivilligt. Tro det eller ej.
    Och skulle jag bli singel igen så skulle jag hellre leva som singel än att ta en man jag inte vill ha. 
    Samma här
  • Anonym (Hm)
    EnAnonumius skrev 2023-10-02 19:43:54 följande:
    Just det människan är ett flockdjur.
    Och en flock består inte enbart av att leva i ett monogamt förhållande med barn..

Även singlar har en flock som består av familj och vänner. Så nej ingen människa lever "helt ensam" bara för att inte har ett monogamt förhållande.
    +1
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2023-10-03 22:24:46 följande:
    Det är naturligt vis ett val att välja om man vill ta till sig av goda råd eller fortsätta vara ensam och tycka synd om sig själv och lägga ansvaret på alla andra. 
    Håller med
  • Anonym (Hm)
    molly50 skrev 2023-10-24 20:42:58 följande:
    Det handlar inte om att män,eller för den delen kvinnor,ska missgynnas,utan om att barnet har rätt till båda sina föräldrar.
    Så det är inte en könsfråga.
    Så sant
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-02 19:55:01 följande:

Män som klagar och gnäller över att kvinnor inte vill ha sex med dom anser samtidigt att det är dessa kvinnors "fel" så konstruerar dessa incels problemet samtidigt som de skyller det konstruerade problemet på kvinnor.

De vore ju inget problem egentligen om dessa incels accepterade deras egen tillvaro. Nej, i stället så tar den narcissistiska livsåskådningen över.

Du rör dig i cirkelargument. När andra ifrågasätter det så brukar du skriva att "du har rätt att klaga"

Ner i kaninhålet bara. 

+1
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-08 19:30:56 följande:

Varför det? Jag anser incels misogyna åsikter vara själva kärnan i deras ensamhet. Varför ska vi låtsas som att det inte existerar då? Forskning visar att incels är misogyna i högre grad. 

Jag tror du vill att det faktumet inte ska nämnas för att återigen flytta bort ansvaret från incels. Det är inte samhället/ kvinnor/ dejtingappar/ andra mäns ansvar att styra upp.

Håller med
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Biologi) skrev 2024-01-08 22:42:27 följande:

Har män och kvinnor samma förutsättningar gällande ons?

Varför går det 50 män på varje kvinna på Body Contact?

Det är knappast kvinnornas fel
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?