• EnAnonumius

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-10-31 17:11:23 följande:
    Så det är alltid en lögn om jag säger vad jag tycker om era kommentarer? 
    Nej det har jag aldrig hävdat.

Det är som så att du skriver inte vad du tycker, för det är knappast så som du formulerar det i dina kommentarer..
    Du formulerar det på som att du framför  "allmängiltig fakta".

Ser du och förstår den signifikanta skillnaden?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (....) skrev 2023-10-31 17:45:52 följande:

Det är tydligt att det är vinklat när ni tycker det är okej att få klaga på dessa män. 
    Men när de gör det på er och kvinnorna, då ska det handla om rättighet till sex. 
    Om det ena är inte okej, då borde det gälla andra hållet också. 

Ingen har rättighet till sex. Det spelar ingen roll om du är man eller kvinna så har INGEN rättighet till sex.
    Ingen i denna tråd har heller påstått att kvinnor har rättighet till sex..
    Det har FLERA kvinnor sagt till dig upprepat att inte ens kvinnor har rättighet till sex.

Ändå skall du sitta och ljuga. Varför måste du ljuga? Är det viktigt för dig att framföra denna direkta lögn? Och om det är viktigt för dig att framföra denna direkta lögn så kan du förklara varför.

• EnAnonumius
    Anonym (....) skrev 2023-10-31 18:36:35 följande:
    Det finns ingen rättighet för bra sex som kvinna men det är mycket mer accepterat om kvinnor klagar på männen men inte tvärtom, då plötsligt ska det handla om sex och rätt till kvinnors kroppar. 

Om det ska handla om att man ser kvinnor som en serviceinrättning om man klagar på dom, då borde det gälla tvärtom också att kvinnor ser dessa män som en serviceinrättning också
    Wow... Nu spammar du igen..
    Du har citerat mitt inlägg #8419 9gånger och skrivit olika svar ,varje gång,..

Sitter upprepar samma lögn, igen. Varken kvinnor eller män har rätt till sex. INGEN, varken män eller kvinna har rättighet till någon annans kropp.

Så när skall du sluta att ljuga? 

• EnAnonumius
    Anonym (hej) skrev 2024-01-01 05:16:08 följande:
    Det måste kännas skönt att vara en översittare och gotta sig i andras olycka.
    Så att sitta och gnälla över kvinnor, ha kvinnoförakt och att sitta och skylla i från sig på kvinnor för att incels inte vill egentligen förändra sin situation genom att arbeta med sig själva (så som alla andra människor får göra) är samma sak som olycka..

Blev du tappad hårt i golvet när du var liten?
  • EnAnonumius
    ClumsySmurf skrev 2024-01-01 07:40:42 följande:
    Samma strategi som (vänster)feminister. Sikta på att bli total idiotförklarad, låtsas att all skit man fick tillbaka var helt obefogad och spela offer.

Saknas bara "incels står för jämlikhet" som one size fits all "argument". 
    He he, ja du har rätt.. Det är sama (sopiga) strategi..

Ohh, det vore som lök på laxen med ett sånt påstående... 😂😂😂
  • EnAnonumius
    Anonym (hej) skrev 2024-01-02 05:54:36 följande:
    Det sista du skrev bekräftar min poäng, att ni njuter av att förnedra och förminska incels. Resten har vi redan avhandlat. Det finns inget kvinnohat här. Det är nonsens och syftet med påståendet är samma sak.
    Ursäkta?
    En adekvat fråga, fick du icke godkänt i svenska i skolan?
    Jag skriver för mig själv, vad andra skriver får stå för dem. Kommer du att fatta detta? Eller kommer du aldrig att fatta det?
    Sedan frågade jag "Blev DU tappat hårt i golvet när du var liten".
    Sedan när blev "DU" samma sak som att hänvisa till "grupp"?  Klarar du inte av att skilja på "personliga pronomen" från "mängd"?
    Är det detta du försöker förmedla, att du inte kan skilja på "personliga pronomen" och "mängd"  här med "ni"?

Vilka är dessa "vi" du svamlar om om?
    Det finns gott om kvinnohat i denna tråden och det hart förmedlats för dig upprepade gånger av olika skribenter, inklusive män.
    Att du väljer att medvetet ignorera det, gör inte kvinnohatet mindre, och "redan avhandlat" för den saken skull. Men jag vet man kommer att kunna inte förvänta sig att DU skall fatta detta.

Och du jag kan redan nu säga till dig att kommer du med skitsnacket om att det finns inget kvinnohatt i denna tråden, så kommer jag att påtala för dig att "En lögn blir aldrig sanning bara för att lögnen upprepas".  Så enkelt är det.

• EnAnonumius
    ClumsySmurf skrev 2024-01-02 07:55:25 följande:
    och istället för konserva krafter som vill skicka kvinnor till 50 talet är jag vänsterfeministiska krafter som inte vill släppa på mitt lätt att få kuk privilegie
    😂😂😂😂😂
  • EnAnonumius
    Anonym (hej) skrev 2024-01-03 03:34:41 följande:
    Jag hade A i svenska. Vad hade du själv för betyg?
    Om du hade A i betyg så borde din lärare se dig i dag.. Hen skulle nog definitivt validera om det betyget och ge dig ett F (eller IG eller / beroende på betygsskala). för du bevisar ju med all tydlighet på det motsatta.
    Fick själv a, och det bevisar jag b.la genom att jag kan skilja på "personliga pronomen" och "mängd/grupp", till skillnad från dig.
    Jag hade A i svenska. Vad hade du själv för betyg?

Jag undrar vad det är som driver dig och andra till dessa uppenbart ogrundade förolämpningar. "Dåliga betyg", "tappad i golvet", "hatar kvinnor" osv... Inget av det är sant och det vet du någonstans.
    "Inget av det är sant och det vet du någonstans."

Jasså så nu får man inte tänka självständigt heller för dig?

A i svenska sa du? Då borde du ju kunna skilja på "förakt" och "hat". Att förakta något är inte samma sak som att man "hata något" per se.

Det har påtalats i denna tråden flertalet gånger om kvinnoföraktet som finns. Både av några män och  de kvinnor som deltar i tråden. 
    Det är du som väljer att ignorera det, till och med sjunker så extremt lågt att försöka kväsa folk till tystnad med en otrolig omogen debatteknik  som:
    "det har vi redan avhandlat" och nu din nya variant "det du någonstans".
    Varifrån kommer ilskan som du behöver ventilera och vad grundar den sig i?
    Ha ha  klara du inte av hettan så håll dig borta från köket..

Här är några adekvata motfrågor till dig..

Vad kommer ditt behov av att försvara misogyna incels. och anser att kvinnorna skall fixa jobbet åt dem så de får sex..

Varifrån kommer ditt behov av att anse att incels skall slippa att jobba med sig själva som personer, och för att fixa sin situation, så som vi alla andra människor får göra när vi har problem av olika slag?

Var ifrån kommer ditt behov av att anse att din lösning på problemet skulle vara den enda rätta lösningen?

Till skillnad från dig så klara jag av självreflektion..
    Klart att du uppfattar det som ilska när du blir skarpt ifrågasatt. Fast ilsken, ha ha nej det är jag faktiskt inte.. Tycker bara att det är roande hur du försöker försvara dina idiot idéer om hur man skall lösa det för incelsen och försöker, med all tydlighet, kväsa folk till tystnad med "det har vi avhandlat" och "det vet du också någonstans".

• EnAnonumius
    Tänk logiskt skrev 2024-01-04 00:50:46 följande:
    Det har frågats här i tråden vad samhället kan göra. Ett förslag är att samhället kan hjälpa till att avliva myten att det måste vara något fel på incels, och sprida information om lyckliga relationer med incels. 
    Det kommer ju knappast att gå att "sprida information om lyckliga relationer med incels".
    Då de inte finns, och kommer knappast att kunna finnas heller.
    Om en incels skulle få en relation så upphör han/hon att vara en incel.

Sedan så är det knappast någon myt att det finns misogyna incels Nej jag säger INTE att "alla incels" är misogyna/misandrid men det finns många balnd incelsen som är det. .
    Kalla Fakta på 4:an hade ju ett avsnitt som hette "Svenska incels".

Och ja jag anser att det är fel på en incels som är misogyn eller misandri. Hjälp finns att få från samhället, med dessa incels får ju göra som andra folk söka upp psykologerna själva.

• EnAnonumius
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-04 02:33:54 följande:

Det är ju absolut ingen myt. Det har väl den här tråden bevisat. Sen så finns det ju även forskning att incels är misogyna i högre grad. Kan inte se några fördelar för en kvinna att i form av någon slags självutplånande godhet ska ge sig i lag med en sån. 

Varför kan inte förväntningar ligga på incelsen att upphöra med sin misogynitet?

Inte bara denna tråden.. Även Kalla Fakta hade ju ett avsnitt som heter "Svenska incels".

Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?