• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

ClumsySmurf skrev 2023-07-20 21:38:43 följande:
     Det kan vara så men nu är det ju inte jag som klagar på att det inte finns alternativ efter jag valt bort alternativen.
    Du ställer hypotetiska frågor och sedan tror du att det går jämföra med ditt egna sexliv. 
  • Anonym (....)
     Det kan vara så men nu är det ju inte jag som klagar på att det inte finns alternativ efter jag valt bort alternativen.
    Och för att välja bort alternativen så måste man ha val i verkligheten först.
    Det spelar ingen roll vad jag säger nu egentligen om den 60 åriga tanten, det förändrar inget för det är inget riktigt val som existerar egentligen. 

Du kanske inte valt bort alternativen för du har bättre val och val i verkligheten.
    Du behöver kanske inte välja bort då du är nöjd med dina valmöjligheter för du har bättre val.
  • Anonym (....)
    Jag har faktiskt inte sagt nej till den 60 åriga tanten i denna tråd utan bara diskuterat.

Jag väljer då den 60 åriga tanten 
  • Anonym (....)
    Och var någonstans finns de 60åriga tanterna som du säger att dessa män ska få välja?
    Det var ju ett val säger du och då måste det finnas tillgängliga 60 åriga tanter om de svarar ja på frågan. 
  • Anonym (....)

Att vilja ha sex med oattraktiva personer är inte en mänsklig rättighet heller. 
    Det blir därför vilseledande om någon först säger att sex är ingen mänsklig rättighet när olika personer vill att sexet ska fördelas så de får ha sex med personer som de uppskattar.

• Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-07-21 10:36:52 följande:

Att vilja ha sex med oattraktiva personer är inte en mänsklig rättighet heller. 
    Det blir därför vilseledande om någon först säger att sex är ingen mänsklig rättighet när olika personer vill att sexet ska fördelas så de får ha sex med personer som de uppskattar.

Tillägg.
    Och sedan fåe dessa personer val där de får säga ja eller nej till fula personer. 

Det är allstå inte en rättighet att ha sex med 60 åriga tanter som ung man. 
  • Anonym (....)
    Och med din logik så skulle man kunna säga att dessa män inte har sex med attraktiva kvinnor för de valt bort det, för de har inte sex med dessa kvinnor.

Då skulle du också kvinnorna klara av att sänka sina krav också. 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-07-21 10:53:03 följande:
    Och med din logik så skulle man kunna säga att dessa män inte har sex med attraktiva kvinnor för de valt bort det, för de har inte sex med dessa kvinnor.

Tillägg. 
    Om man skulle säga att det är ett val hur man lever. 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-07-21 10:53:03 följande:

Tillägg. 
    Inte att dessa män saknar det alternativet att få ha sex med snygga kvinnor 
  • Anonym (....)
    ClumsySmurf skrev 2023-07-20 21:36:05 följande:

Anonym (....) skrev 2023-07-20 21:22:35 följande: #898
    Man får inte liknade alternativ som de flesta andra personer fått någon gång eller får just då. 
    Dessutom måste en 60 åring välja en före andra personer. 
    Det är snarare ett hypotetiskt exempelvis som ni använder mer som en förevändning. 
    Om någon ung man skulle sagt att vill ha sex med en 60 åring så hade ni sagt att sex är ingen mänsklig rättighet, inget behov etc. 
     Att sex inte är någon mänsklig rättighet stämmer ju men nu handlade det ju om en 60-årig tant som ville ha lammkött och då är hon ett bortvalt alternativ p.g.a orimligt höga krav och då ska man inte klaga.
    Och det finns ju snygga kvinnor som dessa män väljer bort för jag gjorde ett hypotetiskt exempel. 

Då ska du och andra också klara av att sänka sina krav.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?