• Hejhoppgummi

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-10-22 20:03:43 följande:
    Så du menar att det är fel på männen? 
    Eller menar du att felet beror inte på verken mannen eller kvinnan? 
    Att det ska ingå orgasm enligt dig gör fortfarande att felet kan ligga på någon. 
    ... 

Övrigt. 

Det var inte det som jag menade när jag tog upp argumentet i en inlägg, till det som du svarade på.
    Det finns inte heller någon rättighet till orgasmer vid sex.
    Du tycker det är okej om kvinnor får ett bättre sexliv än männen. 
    Är inte männens sexliv lika viktigt som för kvinnornas? 
    om du ska diskutera, diskutera som en man. Inte som en lögnare tack. visa vilka inlägg jag påstår att kvinnors sexliv ska vara bättre eller viktigare än männens. Är förbannat jäkla trött på avsaknaden av läsförståelse i denna tråd
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-22 20:05:40 följande:
    Och varför är kvinnors orgasmer viktigare än männens sexliv?
    Du vill att man ska reglera orgasmer 
    återigen. Var har jag sagt att man ska reglera orgasmer? var har jag sagt att något är viktigare? sluta ljug om du ska diskutera. Ditt sexliv ska inte inskränka på andra kvinnors kroppar eller fria vilja, det finns sexleksaker du kan nyttja. De behöver du inte samtycke för. jag kan sponsra för inköp av fleshlight, betalar gärna för att slippa upprepa samma argument 715 gånger till
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 18:45:07 följande:
    Om sex inte skulle fördelas rättvist så blir det konstigt om man snackar om rättvisa mellan könen angående orgasmer. 
    Om sex inte ska fördelas lika gäller det inklusive orgasmer. 
    Det finns INGEN annan än du som snackar om rättvisa. när ska poletten trilla ner? Den föll inte ner förra veckan, inte igår, inte ännu idag. troligen inte imorgon heller.

sex och relationer är inte något som går att ha rättvisa i. Däremot ska alla relationer och sex ske med lagligt samtycke. och att de som är i en relation bör finnas för varandra. när jag har sex med min partner så VILL jag ge han en orgasm, precis som att han VILL ge mig en orgasm. Det är en del i att visa kärlek mot varandra.

hade min sambo däremot sett sex som ett sätt för han att bara få ejakulera, och att jag bara är en kropp som utgör ett redskap för hans ejakulation så hade han fått flytta ut väldigt fort. Det är inte kärlek att bete sig på det sättet. och det hade dödat vår kärlek. Och vår relation hade upphört. det är faktiskt inte svårare än så, om man nu har någon som helst emotionell intelligens
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 20:53:17 följande:
    Det behövs inte samtycka för man vill att sexet i samhället ska förändras. 
    Va? Vad yrar du om nu? Vill du att man ska kunna ha sex utan samtycke? Det hoppas jag verkligen inte att du menar!!!!
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 20:59:14 följande:
    Du vill bestämma vad andra människor vill. 

Det inskränker inte alls på andras vilja. 
    Att föreslå saker bryter inte emot något samtycke 
    nu ljuger du igen. Cloffe försöker inte bestämma vad andra vill. Han står upp för FRI vilja.

eller vilket inlägg har han sagt att fri vilja är dåligt? Att fri vilja borde begränsas? det är fult att ljuga och komma med osanningar
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 21:05:42 följande:
    Det har jag inte sagt. 
    Man kan föreslå att sex ska fördelas på ett annat sätt. 
    Man kan föreslå. Och man kan få nej.

när ska poletten trilla ner? Det finns INGEN annan än misogyna incels som står bakom förslagen du vill ha. dessa män är ett fåtal procent. Vi ska INTE ändra på fria val, rätten till egen kropp etc bara för att gynna dessa oattraktiva misogyna män som inte lyckas knulla på egen hand.

nej är ett nej. När ska ni lära er vad ett nej betyder? Eller nej är alltid nej och väger tyngst i alla diskussioner, det är inte något man ska försöka övertala eller manipulera till ett ja för egen vinning
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 21:08:15 följande:
    Det skulle kunna ske med samtycke då också. 
    Det kommer aldrig ske med samtycke. att behöva tvingas dejta eller ha sex med en misogyn man kommer aldrig ske med samtycke.

varför är mannens sexlust viktigare att värna om, än kvinnors rätt till sin egen kropp och rätten att säga nej? Varför ska en kvinna förvägras sin rätt och tvingas ställa upp för dessa män?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 21:11:57 följande:
    Och att män skulle vara skyldiga kvinnor orgasm kan också vara ett nej. 
    vem har sagt att män är skyldiga kvinnor orgasmer? Har du slut på argument så det är dags att ljuga igen?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 21:13:24 följande:
    Jag har inte sagt det. 
    Jag snackar om att orgasmer skulle fördelas 
    Vem ska fördela dessa? Kan man bara gå ut på gatan och kräva orgasm av första bästa? Eller ringa växeln på 08 och beställa en orgasm?

varför skulle något fördelas?
  • Hejhoppgummi
    Anonym (....) skrev 2023-10-23 21:14:19 följande:
    Samma sak hade man kunnat sagt om orgasmer vid sex. 
    Va? Vad menar du? Kan du diskutera?
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?