Anonym (....) skrev 2023-10-15 16:05:18 följande:
Om det handlar om att förtjäna sex så måste det handla om olika individer som har sex, inte en stor del av befolkningen..
Nu handlar det snarare om att bestraffa en liten del av befolkningen än att någon liten grupp av människor förtjänar sex..
Anonym (....) skrev 2023-10-15 16:06:46 följande:
I så fall borde sex kretsa mer till att förtjäna det än exempelvis personer som diskuterar vad de gillar i sängen.
Att förtjäna sex är något som många endast diskuterar när det handlar om män som saknar sexpartner
DET FINNS INGEN INGEN INGEN INGEN INTE EN ENDASTE JÄVLA MÄNNISKA SOM FÖRTJÄNAR SEX. När ska du förstå??? Det är inte något man får som en klapp på axeln för att man varit duktig. SEX ÄR INTE NÅGOT MAN BARA KVITTERAR UT.
fan för sjuka människor som har så vidriga åsikter och tro att de förtjänar sex. Nej. Sex är något som sker mellan två eller fler individer, lagligt, med samtycke. det är inte en jävel som har med det att göra. Om jag knullar noll, en, två eller tusen gånger på ett år så har INGEN med det att göra så länge min sexpartner är med på det och det är lagligt. och jag har INGET med någon annans sexliv att göra heller. att det ska va så otroligt jävla svårt att fatta.