• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Incelslem) skrev 2024-02-06 11:08:24 följande:
    det är bara du som säger att sex ska va jämställt, ingen annan. det är tydligt att du inte fattar att sex inte är jämställt, och inte ska va jämställt.

det finns inget som hindrar männen från multipla orgasmer, utan det är snarare hur mannen är utformad biologiskt. Så hur ska vi ändra på det tycker du? Förklara gärna du som är så utbildad :) 

Multipla orgasmer

Att få flera orgasmer efter varandra kallas multipla orgasmer.

En del tycker att det känns obehagligt att fortsätta stimulera könet efter att de fått orgasm. Andra tycker att det känns skönt. Njuter du av att fortsätta kanske du kan få en till orgasm, eller flera orgasmer, kort efter den första.

Det är vanligare att få multipla orgasmer om du har snippa än om du har penis. Det beror på att penisen ofta slaknar efter orgasm, det gör det svårare att få orgasm igen.

https://www.umo.se/sex/att-ha-sex/orgasm/

www.allas.se/samhalle/10-saker-som-borde-gora-alla-kvinnor-vralforbannade-pa-internationella-kvinnodagen/229633
  • Anonym (....)
    Anonym (Incelslem) skrev 2024-02-06 11:04:57 följande:
    Vem snackar om det? Det är bara du du och du som påstår det. Så vem mer? när ska du sluta ljuga?
    Och i så fall hade jag inte tagit upp detta exempel 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incelslem) skrev 2024-02-06 11:08:24 följande:
    det är bara du som säger att sex ska va jämställt, ingen annan. det är tydligt att du inte fattar att sex inte är jämställt, och inte ska va jämställt.

det finns inget som hindrar männen från multipla orgasmer, utan det är snarare hur mannen är utformad biologiskt. Så hur ska vi ändra på det tycker du? Förklara gärna du som är så utbildad :) 

Multipla orgasmer

Att få flera orgasmer efter varandra kallas multipla orgasmer.

En del tycker att det känns obehagligt att fortsätta stimulera könet efter att de fått orgasm. Andra tycker att det känns skönt. Njuter du av att fortsätta kanske du kan få en till orgasm, eller flera orgasmer, kort efter den första.

Det är vanligare att få multipla orgasmer om du har snippa än om du har penis. Det beror på att penisen ofta slaknar efter orgasm, det gör det svårare att få orgasm igen.

https://www.umo.se/sex/att-ha-sex/orgasm/

När kvinnor får det sämre sexuellt kallas det fel på jämställdheten. 
    När kvinnor får det bättre då kan du och andra påstå att det ska handla om egoism från mannens sida 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2024-02-06 11:14:39 följande:
    När kvinnor får det sämre sexuellt kallas det fel på jämställdheten. 
    När kvinnor får det bättre då kan du och andra påstå att det ska handla om egoism från mannens sida 
    Tillägg. 
    Att då plötsligt ska könsskillnader göra så att mannen ska acceptera något som är ojämställt för det ska handla om" manligheten"
  • Anonym (....)
    Anonym (Incelslem) skrev 2024-02-06 10:58:48 följande:

märks att du inte har erfarenhet av sex. Alla män som jag knullat med som lyckats ge mig multipla orgasmer är stolta, inte ett dugg avundsjuka på att jag fått fem orgasmer under ett knull och de bara en. männen känner snarare en stolthet att de lyckats ge extra skön njutning. märks att du inte förstår vilken egoboost det är för mannen

tänk de sorgliga män som inte ens kan ge en orgasm, sen finns det manliga sexgudar. dessa sorgliga män kanske skulle lära sig av sexgudar istället :) ett tips

Vad har saken med att göra om jag inte skulle ha någon erfarenhet av sex? 
    Jag tar upp om skillnader mellan hur folk resonerar när det handlar om kvinnor och män. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incelslem) skrev 2024-02-06 11:20:17 följande:
    om båda får orgasm är det väl jämställt? Vad är det för fel på din tankeverksamhet? Hur är det inte jämställt om båda får orgasm? Kan du snälla förklara för 715 gången. Vad är det du har svårt att fatta?

två personer har sex, person A och person B knullar, person A och person B får orgasm. båda är nöjda. Vad är det som är fel? 
    När kvinnor får flera orgasmer vid sex
  • Anonym (....)
    Anonym (Incelslem) skrev 2024-02-06 11:21:47 följande:
    Nej, inga andra män resonerar som du, du resonerar fel. Du har fel. Och när du får erfarenhet av sex kommer du fatta. Om du någonsin lyckas komma innanför trosan på någon. men kan jesus återuppstå så kan det ske mirakel där med
    I så fall hade ni inte använt er av olika argument. 
  • Anonym (....)
    Nej, inga andra män resonerar som du, du resonerar fel. Du har fel. Och när du får erfarenhet av sex kommer du fatta. Om du någonsin lyckas komma innanför trosan på någon. men kan jesus återuppstå så kan det ske mirakel där med
    Vad har erfarenhet att göra?!
    Jag vill att det ska vara jämställt också när det handlar om antalet orgasmer. 
    Eller att inga orgasmer ska fördelas vid sex. 
    Syftet är troligen att man vill gynna kvinnorna 
  • Anonym (....)
    Och du har inte koll på om jag haft sex eller inte. 
  • Anonym (....)
    För jämställdheten börjar när kvinnor missgynnas. 
    Helt okej när kvinnor har det lättare att hitta en sexpartner 
    Fel på jämställdheten när kvinnor får färre orgasmer vid sex. 
    Helt okej när kvinnor får flera orgasmer vid sex. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?