• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:42:34 följande:
    Skulle en polare berätta för mig att han själv bara såg till att få orgasm och använde sig av argumentationen att hon ska acceptera orgasmlöshet för annars så lämnar han henne så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    "Smäll i huvudet" att han reflekterar över att kvinnor kan ha det bättre än mannen 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2024-01-25 16:47:13 följande:
    Era argument är väldigt rörliga när det kommer till sex och förhållande. 
    Olika argument kan användas för situationer som påminner om andra och det alltid blir så i slutändan att de gynnar kvinnan.
    Även till och med i samma tråd kan ni "byta" åsikter 
  • Anonym (....)
    Anonym (Cloffe) skrev 2024-01-25 16:39:15 följande:
    Det är ett incitament gör att vilja ha sex fler gånger med samma person naturligtvis. Varför skulle någon ha sex annars? Skulle en polare berätta att han var den enda som fick orgasmer i sitt förhållande så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Och varför ska det inte vara orättvist om kvinnan får fler orgasmer än mannen och det ska inte vara fel på jämställdheten då? 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2024-01-25 16:44:40 följande:
    Det kan inte vara en slump hur ni resonerar. 
    Har testat och sett hur ni snackar med amdra eller i allmänhet beroende på när kvinnan missgynnas och när kvinnan har det bättre än mannen.
    Helt plötsligt är det okej när kvinnan får fler orgasmer vid sex än mannen, då plötsligt ska man håna mannen om han ser det som ett problem.
    Mannen ska nöja sig. 
    Och det händer 99 gånger av 100 gånger när det handlar om sex och förhållande.
  • Anonym (....)
    Skulle en polare berätta för mig att han själv bara såg till att få orgasm och använde sig av argumentationen att hon ska acceptera orgasmlöshet för annars så lämnar han henne så skulle jag tro att han fått en smäll på huvudet.
    Varför ska kvinnan ha det bättre än mannen? 
  • Anonym (....)
    Och bevis på att ni bara är ute att vilseleda och manipulera 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2024-01-25 16:53:57 följande:
    Och bevis på att ni bara är ute efter att vilseleda och manipulera 
  • Anonym (....)

Bokstavligt talat så tycker ni det inte finns något fel när kvinnan har det bättre än mannen angående sex och förhållande 

• Anonym (....)
    Och ett bevis på att det handlar om att gynna kvinnan. 
    Och ni tycker det ingår som man att göra så kvinnan får orgasm och flera. 
    Men inget ansvar för kvinnan att mannen ska få flera orgasmer också och syftet är inte att han ska få det heller
  • Anonym (....)

Ni låtsas inte ens utan officiellt klagar bara när kvinnan får problem 

Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?