Är incel något man förtjänar att vara?
Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-08 22:41:51 följande:
Pratar du om mig som "fultolkaren"? Du kanske ska ta bladet från munnen i stället för att vara så passivt aggressiv och prata i gåtor. Jag tycker att det är självklart att misogynitet hör ihop med avsaknad av partner. Det är inte hjärnkirurgi direkt. Det är inte något som någon kan hemlighålla särskilt länge.
Men visst, eftersom du antyder motsatsen så visa gärna någon slags källa som visar annat.
you mad bro?
Det är inte direkt hjärnkirurgi att kunna skilja på sexlös och partnerlös.
Gör man som maria gjorde mot molly (använde sin egna tolkning som bevis för något molly inte skrev) i alla trådar man skriver i är man en fultolkare, det är väldigt passivt aggressivt.
Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-09 04:06:30 följande:
Varför tror du att misogyna män har samma möjligheter som icke-misogyna män att skaffa partner? Det är högst ologiskt. Jag förstår inte vad det är du debatterar egentligen, gissningslekarna fortsätter. Menar du att misogyna har lätt att skaffa tjej?
sexlös och relationslös är inte samma sak.
Orsaken till inga möjligheter och inte samma möjligheter är inte samma sak.
När man ändrar på frågeställningen och ställer en motfråga är det en dum fråga.
Varför ändrar du från omöjligt till lätt när du ställer en dum motfråga?
Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-09 16:49:49 följande:
Varför har du så svårt att svara på frågor? Verkar som du mest hakar upp dig på formuleringar för av någon anledning snacka bort frågeställningar. Tycker du att det är logiskt att en misogyn man har större framgång än en icke-misogyn man gällande dejting eller sex? efter du antyder det?
Själva orsaken till ingen framgång och sämre framgång är inte samma sak.
När du påstår saker är du inte så bra på att backa upp det med något, det är andra som ska bevisa att det inte stämmer och nu ändrar du från omöjligt till större framgång när du ställer dumma motfrågan och anklagar mej för att snacka bort frågeställningar.
Anonym (Cloffe) skrev 2023-10-09 02:08:33 följande:
Så mycket text, så lite åsikt. Jag fattar inte vad du vill säga med allt, tydligen så är det något du förväntar att jag ska snappa upp via ett passivt aggressivt gissningsspel. "Sex, partner"? Vill du att jag ska sammanfatta din åsikt för att försöka förstå vad du menar så att du sen kan såga det genom att säga "fultolkningar"? Är det det du vill? Du pratar i gåtor.
Ja, jag anser att en misogyn incel inte har så stora möjligheter att ligga, ja, det finns en koppling mellan misogynitet och incels.
Jag blir lite nyfiken på vilja kvinnor de inte lyssnar på när det är
du som påstår att orsaken till det ofrivilliga celibatet är misogynitet men du kämpar hårt för att dribbla bort det.