Inlägg från: Anonym (Incel slem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Incel slem)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-15 18:03:48 följande:
    Om männen kan få det, så kan även det hända kvinnor. 
    Vad menar du att männen får? ni sveper ju nej på 50 av alla kvinnor. varför har ni rätt att rata hälften? varför har ni rätt att bara välja de ni attraheras av? Vill ni ha en kvinna som gillar er genuint eller vill ni bara ha ett knullhål? Jag kan swisha för knullhål från martinshop om det är så.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-15 18:07:04 följande:
    Och du accepterar inte heller det. 
    Och det finns ingen rättighet till sex som säger att det ska vara männen eller kvinnornas villkor som gäller. 
    Om det ska handla om att sex är ingen rättighet som gäller då borde det inte spela någon vilka eller vilket kön som har det bättre.
    det ska va lika villkor, utbud och efterfrågan.
    jag har rätt att ha mina preferenser. du har rätt att ha dina. det betyder INTE att vi är garanterade lika många knull eller matchningar.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-15 18:08:51 följande:
    Och varför ska män ha det sämre eller det är fel att båda könen ska ha det likadant?

Ta några  argument utan argumentet"sex är ingen rättighet".!? 
    Vi har det likadant. Jämställt. att en av oss lyckas och är framgångsrik betyder inte att det föreligger orättvisa.

orättvisa är att du får välja mellan alla kvinnor. en kvinna välja mellan *rekommenderade män*. Orättvisa är att bara en man eller kvinna får möjlighet till utbildning; möjlighet till vård etc. du kan vara oskuld hela livet om du har otur; men det är inte på grund av orättvisa
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-15 18:10:56 följande:
    Och om det ska vara lika vilkor, utbud och efterfråga så måste det vara det. 
    Och sex är ingen rättighet har inte med saken att göra. 
    Det finns fler män än kvinnor. Så minska antalet män du om det är viktigt för dig att det finns lika många manliga och kvinnliga singlar. det är inte orättvisa återigen. det är fakta.

om det är 20 elever som sökt en kurs som bara har plats för 10, är det orättvist att eleverna med högst betyg blir antagna? Ska skolan i sympati ge de med sämst betyg plats istället? Se konkurrensen som en morot att bli bättre än andra
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-15 18:09:48 följande:
    Och varför tycker du det är okej om man byter ut ordet man till kvinna?. 
    Har jag sagt det? Och visa mig hur många kvinnor som anse det. Tragiskt argument. jag vill ha en man jag attraheras av, svårare är det inte. Det är min rättighet.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-15 18:17:30 följande:
    Har jag sagt det? Och visa mig hur många kvinnor som anse det. Tragiskt argument. jag vill ha en man jag attraheras av, svårare är det inte. Det är min rättighet.
    rättighet att önska. Inte detsamma som att kräva att staten ska ge mig
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (....) skrev 2023-08-15 18:08:51 följande:
    Och varför ska män ha det sämre eller det är fel att båda könen ska ha det likadant?

Ta några  argument utan argumentet"sex är ingen rättighet".!? 
    hört talas om demokrati och jämställdhet? Jag och min sambo kollar på att köpa villa. Han har en kravlista, jag har en kravlista. Eftersom vi ska köpa tillsammans så
    blir det inget köp om bara hans krav uppnås, eller bara
    mina. Har vi tur så kommer vi hitta ett hus som passar oss båda.

samma med förhållande. du har rätt till dina preferenser, kvinnorna till sina. Har du tur så kanske det finns en kvinna som söker allt du är; och hon är allt du söker. annars måste du testa omvärdera din kravbild, eller inse att du kanske måste ändras.

tror det är ett fåtal kvinnor som attraheras av misogyna män som nedvärderar och kränker kvinnor.
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 00:06:38 följande:
    Du ser män som resurser jämförbart med olika godisar man kan plocka av. Är inte det här väldigt skevt? Du anser förmodligen att du har ett övertag mot din sambo också för att du lätt skulle kunna hitta någon ny.

Någon gång måste ni inse att det här är inte sunt att dejtingvärlden fungerar så. Att kvinnor ska ha övertaget över män. Det är väldigt konstigt att det ses som normalt.
    Jag försökte förklara vad det är du vill göra genom att reglera appar. det är inte så jag vill ha det. Jag vill inte få valet mellan *tre rekommenderade män* utan vill ha valet att välja den jag faktiskt attraheras av.

är det osunt att man får välja den man attraheras av? ja gud vad sjukt. Ska vi införa tvångsäktenskap och att det är föräldrarna som parar ihop barnen med? Så man vet redan som ung att *din lott i livet är kalle*? Är det så du vill ha det? För att du inte lyckas dejta? Detta är en riktigt sunkig människosyn
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 00:13:13 följande:
    Åtgärder för att minska antalet män skulle också få dig att gå i taket. Det går att genomföra, men du är nog den sista som skulle ställa dig bakom det.
    Hur ska du minska män? talar INTE om att strypa tillgången på appar. för som du fått förklarat för dig träffas majoriteten utanför appar. så reglerar du appar: folk dejtar mer irl. hur ska du förhindra det?
  • Anonym (Incel slem)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 00:08:33 följande:
    Bara för att man upprepar något 100 gånger blir det inte mer sant. Din sambo hade inget hat mot kvinnor och ändå levde han i flera år som incel. Alltså kan inte alla incels vara usla män som hatar kvinnor.
    det är ett hån mot min sambo att sätta er i samma kategori. han hade inget hat mot kvinnor eller samhälle. det är du som har ett hat. Det är du som tror samhället har en plikt gentemot dig, det är du som har en plikt gentemot samhället.
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?